تبیان، دستیار زندگی
نمی دارد در تعطیلات نوروز حتی دبستانی ها هم رسماً تعطیل نیستند و باید تکالیف پیک شادی " در واقع ضد شادی" خود را بنویسند، قطار ورزش هم در تعطیلات متوقف نمی شود و رویدادهای بسیاری را در اولین ماه از سال جدید، پیش رو خ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورزش تعطیلات برنمی دارد


در تعطیلات نوروز حتی دبستانی ها هم رسماً تعطیل نیستند و باید تکالیف پیک شادی " در واقع ضد شادی" خود را بنویسند، قطار ورزش هم در تعطیلات متوقف نمی شود و رویدادهای بسیاری را در اولین ماه از سال جدید، پیش رو خواهیم داشت.

پنجم فروردین، تیم امید چین در یک دیدار بسیار حساس پذیرای تیم ملی امید کشورمان خواهد بود. یعنی استرس صعود به المپیک آن هم پس از 28 سال، از همان هفته اول سال، مثل خوره به جانمان خواهد افتاد. ان شاءالله که اولین رویداد بزرگ ورزش کشورمان در سال 83 با شکست همراه نباشد، آمین.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی خود در چهارچوب بازیهای مقدماتی جام جهانی میهمان تیم ملی لائوس است.

پانزدهم فروردین هم تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جام جهانی شرکت می کند تیم های روسیه، گرجستان، آمریکا و آذربایجان در این رقابت ها حضور دارند که رقابت با آنها، آزمون مناسبی برای حضور در المپیک آتن خواهد بود.

مسابقات بسکتبال باشگاه های غرب آسیا در سوریه برگزار می شود که صنامی ها نیز نماینده کشورمان خواهند بود.

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی اسیا در سالن هفتم تیر تهران از تاریخ 28 فروردین آغاز می شود که تیم های مطرحی مثل کره جنوبی، ژاپن، چین، قزاقستان، ازبکستان و ... نیز در آن حضور خواهند یافت.

تیم ملی فوتبال امید کشورمان درتاریخ 22 فروردین، دیدار برگشت و بسیار حساس خود را با چین در استادیوم  آزادی برگزار خواهد کرد. البته در چند سال گذشته تیم " اژدهای زرد" همیشه در ورزشگاه آزادی مقابل فوتبال کشورمان بازنده بوده.

مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از 27 فروردین در ماکائو آغاز می شود. چهار تیم برتر قاره به جام جهانی فوتسال راه خواهند یافت که تیم ما هم ابرقدرت فوتسال آسیاست.

در سایر رشته های ورزشی مثل جودو، تکواندو، دوچرخه سواری و دوو میدانی، اردوهای تدارکاتی برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک را گرفته اند برپا خواهد شد. ملاحظه می فرمایید که ورزش هم تعطیلات بردار نیست، حتی در روزها و هفته های اول سال نو!