تبیان، دستیار زندگی
انیمیشن «ماجراهای سعید» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد امین حامد با موضوع اصلاح الگوی مصرف در 26 قسمت سه دقیقه ای به سفارش صدا و سیمای مرکز اصفهان تولید می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش صرفه‌جویی به کودکان با ساخت
آموزش صرفه‌جویی به کودکان با ساخت

انیمیشن «ماجراهای سعید» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد امین حامد با موضوع اصلاح الگوی مصرف در 26 قسمت سه دقیقه ای به سفارش صدا و سیمای مرکز اصفهان تولید می شود.

خلاصه خبر:

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، محمد امین حامد در این زمینه خاطرنشان کرد: این انیمیشن در 26 قسمت سه دقیقه ای به سفارش صدا و سیمای مرکز اصفهان تهیه می شود. پیش تولید از دی ماه شروع شد و تا اسفند ماه به طول انجامید. تولید نیز بعد از فروردین آغاز شده است و تا پایان امسال به اتمام می رسد.

وی در ادامه افزود: تکنیک این انیمیشن سه بعدی است و تاکنون یک سوم کار انجام شده است. داستان انیمیشن «ماجراهای سعید» درباره یک پسر بچه پنج ساله است که درگیر ماجراهای مختلفی می شود. موضوع اصلی این پروژه اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی است.

این تهیه کننده و کارگردان خاطرنشان کرد: ما در این انیمیشن به بچه ها یاد می دهیم که چگونه از وقتشان به بهترین نحو استفاده کنند. همچنین به موضوع های دیگر همچون احترام به والدین و ... هم می پردازیم. این مجموعه صرفاً آموزشی نیست و جنبه سرگرمی و تفریحی هم برای بچه ها دارد.

حامد با اشاره به تکنیک این انیمیشن گفت: از تکنیک سه بعدی استفاده کرده ایم و همه شخصیت ها مدل سازی شده اند. گرافیک این مجموعه با دیگر انیمیشن ها که گرافیک رئال دارد، متفاوت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گرافیک آثار انیمیشن که تولید می شوند شکل هم است، خاطرنشان کرد: الان شاهد هستیم گرافیک ها مثل هم است و حتی ظاهر آدم ها در انیمیشن ها به این صورت است که لباس روستایی یا ایرانی قدیمی پوشیدند. ما سعی کردیم این انیمیشن تفاوت هایی داشته باشد.

این تهیه کننده در پایان افزود: ناظر کیفی انیمیشن «ماجراهای سعید» عباسعلی عادلی است که نظارت او تاثیر به سزایی در پروژه داشته است.

روابط عمومی معاونت امور استان های صدا و سیما، عوامل این پروژه را اینگونه اعلام کرد: انیماتورها: محمد امین حامد و حمیدرضا سهرابی، گویندگان: رویا هدایت و مرجان حامد

بخش کودک و نوجوان تبیان


منبع :کودکانه اسلامی

مطالب مرتبط:

«هستی»،رمان نوجوان

سلام گل محمدی

جشنی با 33 شمع روشن

منم! فرزند مکه و منا!

مجموعه‌ی پاکا

موفقیت کودکان و نوجوانان ایرانی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.