تبیان، دستیار زندگی
یناس پدیده انگلستان " تیری آنری " مهاجم آرسنال عنوان بهترین بازیکن سال اتحادیه فوتبال حرفه ای(PFA) را کسب کرد.  مرد فرانسوی آرسنال بالاتر از نامهای بزرگی چون«ون نیستلروی» که فصل پیش این عنوان را کسب کرده بود ق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آنری بهترین بازیکن جزیره

یناس پدیده انگلستان

" تیری آنری " مهاجم آرسنال عنوان بهترین بازیکن سال اتحادیه فوتبال حرفه ای(PFA) را کسب کرد.

مرد فرانسوی آرسنال بالاتر از نامهای بزرگی چون«ون نیستلروی» که فصل پیش این عنوان را کسب کرده بود قرار گرفت . " آنری"  فصل فوق العاده ای را به همراه آرسنال سپری کرده بود. او 100 گل برای توپچی ها به ثمر رسانده بود.

این بازیکن 25 ساله که با سرعت فوق العاده اش لرزه به اندام تمام مدافعان انگلستان می اندازد. در رساندن آرسنال به جمع 8 تیم پایانی لیگ قهرمانان نقش عمده ای داشت. سه گل آنری مقابل رم یکی از شاهکارهای اخیرش بود.

"آنری" بعد از انتخابش به عنوان بهترین بازیکن سال اظهار داشت: «این مقام مفهوم زیادی برای من دارد. چرا که بازیکنان به من رای دادند. آنها بهتر از هر کس دیگری می فهمند چرا که مقابل من بازی کردند و مطمئنا متوجه چیزی در عملکردم شدند. خوشحالم که آنها این موضوع را متوجه شدند.

آمدن من به کشوری بیگانه ، جلب توجه و علاقه مردم به خود خیلی سخت است . اما در انتها مسئله مهم فوتبال است. فرقی نمی کند که اهل چه کشوری باشد.»

همچنین «یناس»، مرد 20 ساله و موثر نیوکاسل که به رهبری "سربابی را بسون" درخشش فوق العاده ای داشته به عنوان پدیده لیگ برتر انگلستان شناخته شد.

او در این مورد گفت: «احساس می کنم که فصل خوبی را داشتم ، اما کسب این عنوان نشان می دهد که سایر بازیکنان چه نظری در مورد من دارند . این موفقیت بزرگی است . ابتدا متحیر شدم اما من به توانایی های خود ایمان دارم.»