تبیان، دستیار زندگی
با نزدیک شدن به ایام جشنواره پروژه های دانش آموزی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، حال و هوایی خاص در بخش یادگیری این موسسه حاکم است، در این جشنواره که از سراسر ایران دانش آموزان در آن شرکت می‌کنند ستاره نوربخش مسئول دانش آموزان مسافر در این دوره
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرزندان ایران زمین (1)

هفتمین دوره پروژه های دانش آموزی

با نزدیک شدن به ایام جشنواره پروژه های دانش آموزی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، حال و هوایی خاص در بخش یادگیری این موسسه حاکم است، در این جشنواره که از سراسر ایران دانش آموزان در آن شرکت می‌کنند ستاره نوربخش مسئول دانش آموزان مسافر در این دوره پروژه ها در خصوص اسکان و ایاب و ذهاب این عزیزان توضیحاتی داده که در ادامه به آن اشاره شده است.

به گزارش روابط عمومی، با نزدیک شدن به ایام جشنواره پروژه های دانش آموزی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، حال و هوایی خاص در بخش یادگیری این موسسه حاکم است، در این بخش افراد مختلفی در سمت‌های مختلف به فعالیت مشغول هستند.

نوربخش با اشاره به این مطلب که در این دوره پروژه ها، دانش آموزان می‌توانند با سرپرست خود به این جشنواره ها بیایند افزود: سال گذشته 1 روز قبل از جشنواره دانش آموزان به تهران آمده بودند و امسال از 13 اردیبهشت تا 16 اردیبهشت میزبان دانش آموزان شهرستانی هستیم.

وی ادامه داد :محل اقامت امسال دانش آموزان شهرستانی اردوگاه جماران است، تمامی هزینه این دوره پروژه های دانش آموزی به عهده موسسه تسنیم نور است و دانش آموزان هیچ گونه هزینه ای را متقبل نمی‌شوند.

نوربخش به مشکلات این جشنواره اشاره کرد و افزود : جشنواره پروژه های دانش آموزی، کار بسیار سنگینی است که با مشکلات بسیاری همراه است از جمله دور بودن برخی از شهرستان‌ها به تهران که خود عامل انصراف برخی از دانش آموزان شهرستانی شده و همین مورد باعث شده است تا برخی از شهرستان‌ها تمایل به داوری غیر حضوری داشته باشند.

نور بخش در پایان افزود: همراهی موسساتی مانند موسسه تسنیم نور می تواند در بهتر اجرا شدن این پروژه ها موثر باشد.

تنظیم: هومن بهلولی