تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان به منظور آگاه سازی مخاطبان خود، در مقاله ای به معرفی انواع گردهمایی ها پرداخت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با انواع گردهمایی ها آشنا شوید!

گردهمایی

موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان به منظور آگاه سازی مخاطبان خود، در مقاله ای به معرفی انواع گردهمایی ها پرداخت.

به گزارش روابط عمومی، باشگاه کاربران موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان به منظور ارتقاء اطلاعات عمومی و آگاه سازی مخاطبان و کاربران محیط مجازی در مقاله ای به معرفی انواع گردهمایی ها پرداخت.

در این مقاله که توسط اعضای انجمن مدیریت تهیه شده آمده است: «گردهمایی‏ها، كنفرانس‏ها و همایش‏ها همیشه در اطراف ما برگزار می‏شوند. اما آیا تفاوت نام این جلسه‏ها را می‏دانیم و از آنها درست استفاده می‏كنیم؟

«کنفرانس، کنگره ، سمپوزیوم، میزگرد، همایش، سمینار، کمیسیون، مناظره و مجمع » از جمله گردهمایی هاست که در این مطلب به آن اشاره می کنیم.

کمیسیون دارای معانی متعددی است. به ماموریتی کمیسیون گفته می‌شود که در آن اجرای امری به شخصی محول شود. همچنین در تجارت و امور بانکی به پول دریافت شده در مقابل انجام کاری کمیسیون گفته می‌شود. کمیسیون به تجمعی گفته می‌شود که برای تحقیق و مطالعه درباره موضوعی تشکیل شود. به طور معمول این تجمع در مقیاس کوچک‌تر تشکیل می‌شود و اغلب شعبه‌ای از مجامع بزرگ است. همچنین به هر یک از شعب مجالس مقننه كه متشکل از تعدادی نماینده برای رسیدن به یکی از امور کشوری رسیدگی می‌کند، کمیسیون می‌گویند. تجمع تعدادی از اعضای یک کمیسیون مامور تحقیق یا اتخاذ تصمیم درباره امری را سو کمیسیون نامند.»

علاقه مندان می توانند برای آشنایی با انواع گردهمایی ها به باشگاه کاربران تبیان مراجعه کنند.

تنظیم: هومن بهلولی