تبیان، دستیار زندگی
نخستین دیدار از هفته سی و یکم رقابتهای فوتبال لیگ برتر در حالی با برتری شهرداری تبریز مقابل صنعت نفت آبادان به پایان رسید که تبریزی ها با این پیروزی به بقا در لیگ برتر امیدوار شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبریزی‌ها امیدوار ماندند


نخستین دیدار از هفته سی و یکم رقابتهای فوتبال لیگ برتر در حالی با برتری شهرداری تبریز مقابل صنعت نفت آبادان به پایان رسید که تبریزی ها با این پیروزی به بقا در لیگ برتر امیدوار شدند.
شهرداری تبریز و صنعت نفت آبادان

تیم فوتبال شهرداری تبریز در نخستین دیدار از هفته سی و یکم رقابتهای لیگ برتر عصر امروز جمعه، در ورزشگاه یادگار امام تبریز موفق شد درآخرین دقیقه وقت‌های اضافه، میهمان خود صنعت نفت ابادان را شکست دهد.

دراین دیدار هر دو گل تیم شهرداری تبریز را سعید دقیقی در دقایق (32 و 2+90) به ثمر رساند و تک گل تیم صنعت نفت آبادان را رضا خالقی فر در دقیقه 28 بازی وارد دروازه تیم شهرداری کرد. در این بازی "والری آلکسانیان" از تیم صنعت نفت در دقیقه 31 بازی و همچنین وریا غفوری در دقیقه 76 بازی با کارت قرمز داور مواجه شدند.

تیم فوتبال شهرداری تبریز که یکی از گزینه های سقوط به رقابتهای لیگ دسته اول است با این پیروزی 32 امتیازی شد و هر چند هنوز در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار دارد اما با سه امتیازی که کسب کرد امیدواری اش برای ماندن را بیشتر کرد. در آغاز هفته سی و یکم شهرداری تبریز با 32 امتیاز بالاتر از مس سرچشمه سقوط کرده (19 امتیاز) و شاهین بوشهر(31 امتیاز) در رده شانزدهم قرار دارد.

برنامه سایر دیدارهای هفته سی و یکم به شرح زیر است:

شنبه - 2/2/1391

* ملوان بندرانزلی - مس کرمان، ساعت 17، ورزشگاه تختی بندرانزلی

* مس سرچشمه - فجرشهیدسپاسی شیراز، ساعت 17، ورزشگاه شهید باهنر کرمان

* صبای قم - نفت تهران، ساعت 17، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

* پرسپولیس - سایپای البرز، ساعت 19، ورزشگاه آزادی تهران

یکشنبه - 3/2/1391

* راه آهن شهرری - تراکتورسازی تبریز، ساعت 17، ورزشگاه تختی تهران

* ذوب آهن اصفهان - داماش گیلان، ساعت 17، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

* فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان، ساعت 17، ورزشگاه تختی اهواز

* شاهین بوشهر - استقلال تهران، ساعت 17، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

بخش ورزشی تبیان


منبع :مهر