تبیان، دستیار زندگی
هر روز شاهد ناکارآمدی بیشتر شیوه‌های اطلاع‌رسانی سنتی هستیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر روابط عمومی بانك ایران ایران زمین:

شیوه‌های اطلاع‌رسانی سنتی، ناکارآمد شده است

ابراهیم دربانیان؛ مدیرکل روابط‌عمومی بانک ایران زمین

هر روز شاهد ناکارآمدی بیشتر شیوه‌های اطلاع‌رسانی سنتی هستیم.

ابراهیم دربانیان، مدیرکل روابط‌عمومی بانک ایران زمین که به مناسبت در پیش بودن هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک سخن می‌گفت با اعلام مطلب فوق افزود: بهره‌گیری از روش‌های نوین و ابزارهای الکترونیکی توأم با آموزش‌های لازم به مشتریان و مخاطبان، از موارد اصلی در روابط‌عمومی است.

او با اشاره به اینکه روابط‌عمومی‌ها زمانی می‌توانند در تولید محتوا و توزیع آن به‌طور مؤثر به ایفای نقش بپردازند که مخاطبان نیز همگام با توسعه ارتباطات نوین، ارتقا یابند افزود: عصر ارتباطات و در شرایطی که اطلاع‌گیری و اطلاع‌رسانی در لحظه انجام می‌شود، روابط‌عمومی‌ها را ناچار ساخته که شیوه اطلاع‌رسانی نوین را جایگزین شیوه‌های سنتی نمایند.

مدیر روابط‌عمومی بانک ایران زمین تأکید کرد: استقرار روابط‌عمومی الکترونیک یک الزام محسوب می‌شود.

دربانیان به نقش روابط‌عمومی الکترونیک در عرصه درون سازمانی اشاره کرد و گفت: این دانش و ابزار آن، امکان مناسبی برای اطلاع‌رسانی به کارکنان است. سازمان‌ها و نهادهایی که نقش روابط‌عمومی را بدرستی شناخته‌اند، توانسته‌اند از آن بعنوان بازویی مناسب در جهت تحقق اهدافشان بهره گیرند. وی ادامه داد: در چنین مجموعه‌هایی روابط‌عمومی نقش اصلی در فرآیند توسعه سازمان را بر عهده دارد.

این پیشکسوت روابط‌عمومی افزود: برگزاری منظم همایش‌های سالانه روابط‌عمومی الکترونیک به رشد و تعالی روابط‌عمومی‌ها کمک کرده و خواهد کرد. او افزود: برگزاری چنین همایش‌هایی همانند جاری شدن خون تازه در رگ‌های روابط‌عمومی است.

گفتنی است هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، 25 اردیبهشت ماه با حضور بیش از 500 نفر از صاحبنظران و فعالان این حوزه در هتل المپیک تهران، برگزار می‌شود.برای آگاهی از نحوه ثبت‌نام و حضور در این همایش به سایت www.eprcenter.ir مراجعه نمائید.

تنظیم: هومن بهلولی