تبیان، دستیار زندگی
همایش حوزه، رسانه و ارتباطات با هدف گسترش و تقویت ارتباط میان رسانه و حوزه علمیه اردیبهشت ماه سال جاری در قم برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش "حوزه، رسانه و ارتباطات" برگزار می‌شود

همایش حوزه و رسانه و ارتباطات

همایش "حوزه، رسانه و ارتباطات" با هدف گسترش و تقویت ارتباط میان رسانه و حوزه علمیه اردیبهشت ماه سال جاری در قم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، همکاری با نهادهای علمی و فرهنگی برای توسعه مرزهای تعامل فرهنگی و ایجاد پل ارتباطی میان اندیشه اسلامی و نخبگان دیگر جوامع، توانمند سازی طلاب حوزه‌های علمیه در راستای استفاده مطلوب از ابرازهای ارتباطی و رسانه‌ای و همچنین فراهم سازی زمینه‌های علمی نظارت کامل، نقد و ارزیابی محصولات رسانه‌ای از سوی فرزانگان حوزوی از دیگر اهداف این همایش است.

محورهای این همایش دین رسانه‏ای، دین در رسانه، رسانه دینی، تحلیل نظریه های ناظر به ارتباط دین و رسانه، رسانه و دین فرصت‏ها و محدودیت‏ها، رسانه و دین، تهدیدها (جریان رسانه‏ای)، نقش حوزه در نبرد رسانه ای، حوزه، رسانه‏های مدرن و تبلیغ دین، رسانه های سنتی و مدرن در تبلیغ دین، تعامل و تقابل، تبلیغ ادیان (غیر از اسلام) در رسانه‏های مدرن، شیوه‏های تبلیغ ادیان (غیراز اسلام) در رسانه‏های مدرن عنوان شده است.

تنظیم: هومن بهلولی