تبیان، دستیار زندگی
همزمان با برگزاری هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک، کتاب روابط عمومی همراه نوشته دکتر داود زارعیان روانه بازار کتاب می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همزمان با برگزاری هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک:

روابط عمومی همراه، روانه بازار کتاب می‌شود

روابط عمومی همراه

همزمان با برگزاری هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک، کتاب روابط عمومی همراه نوشته دکتر داود زارعیان روانه بازار کتاب می شود.

به گزارش روابط عمومی، دکتر داود زارعیان، استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک در سال 90 در این کتاب به تبیین نقش تلفن همراه در روابط‌عمومی  پرداخته است.

وی در این کتاب تلاش کرده تا با بازتعریف کارکردهای ابزارهای نوین و بویژه تلفن همراه، تأثیرات دو سویه این ابزار را در حوزه روابط‌عمومی معرفی نماید.

این کتاب که حاوی مطالب مفیدی در خصوص تعاریف روابط‌عمومی ، روابط‌عمومی الکترونیک، ریزکارکردهای تلفن همراه و شبکه‌های ارتباطات سیار و ... است، روش‌های علمی و عملی استفاده از تلفن همراه در انجام مأموریت‌های روابط‌عمومی‌ها را به خواننده آموزش می‌دهد.

دکتر داود زارعیان

کتاب روابط عمومی همراه در 4 فصل با موضوعات تعاریف، وظایف و کارکردهای روابط‌عمومی، تاریخچه تلفن همراه در ایران و جهان- روابط‌عمومی همراه– خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و روابط عمومی و کارکردهای تلفن همراه در روابط‌عمومی منتشر می‌شود.

نقش پیامک، پیام های چند رسانه ای، بلوتوث و اینترنت در روابط عمومی از محورهای اصلی این کتاب است.

این کتاب اطلاعات ارزشمندی را به صاحبنظران، محققین، کارکنان و مدیران روابط‌عمومی و دانشجویان این حوزه  و فعالان ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار می‌دهد.

گفتنی است هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، 25 اردیبهشت ماه با حضور بیش از 500 نفر از صاحبنظران و فعالان این حوزه در هتل المپیک تهران، برگزار می‌شود.برای آگاهی از نحوه ثبت‌نام و حضور در این همایش به سایت www.eprcenter.ir مراجعه نمائید.

تنظیم: هومن بهلولی