تبیان، دستیار زندگی
دبیر ستاد اجرایی ثبت نام آموزش و پرورش زمان ثبت نام سال تحصیلی جدید را اعلام کرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت نام سال تحصیلی ٩٢-٩١

ثبت نام سال تحصیلی 91-90

دبیر ستاد ثبت نام وزارت آموزش وپرورش مستقیم از
ثبت نام زودتر ازموعد دانش آموزان برای سال تحصیلی ٩٢-٩١

خبرداد.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مستقیم با اشاره به نزدیك شدن زمان ثبت نام دانش آموزان و اجرای ضوابط  و مقررات دستورالعمل ثبت نام ابلاغی به ادارات كل آموزش وپرورش استان های كشور گفت:

دستورالعمل اجرای ثبت نام دانش آموزان درسال تحصیلی ٩٢-٩١ نسبت به سال گذشته كامل تر می باشد.
ثبت نام سال تحصیلی 91-90

مستقیم ادامه داد: طبق دستور العمل جدید، مدیران مدارس غیردولتی موظفند شهریه ابلاغی را همراه با فهرست كلیه فعالیت ها در معرض دید اولیا نصب و برای انجام فعالیت هایی مثل آموزش زبان، المپیاد و.... از اداره مربوطه مجوز كسب نمایند.

وی پرداخت هرگونه وجه نقد، چك حامل و..... بابت شهریه درمدارس غیردولتی را ممنوع اعلام و تصریح كرد: وجوه پرداختی باید از سوی اولیا در وجه مدرسه وبه حساب آن واربز شود.

دبیر ستاد مركزی ثبت نام وزارت آموزش وپرورش، پرداخت كمك های مردمی به مدرسه را داوطلبانه خواند و عنوان كرد:

دریافت هرگونه وجهی درمدارس غیردولتی غیراز شهریه مصوب هنگام ثبت نام ممنوع است.

و دریافت كمك های مردمی توسط اولیاء پس ازشروع سال تحصیلی از طریق حساب مدرسه صورت می گیرد.

مستقیم در ادامه با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با واحدهای سوادآموزی كشور اظهار كرد: مدیران مدارس و مجتمع های آموزشی موظفند در هنگام ثبت نام، اسامی اولیای بیسواد دانش آموزان را جمع آوری نمایند تا برای جذب وآموزش این افراد برنامه ریزی شود.

دبیر ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش گفت: دریافت شهریه و هرگونه كمك هزینه تحصیلی و نیز اخذ تعهد مالی به استثنای وجوه مربوط به بیمه وكتب درسی هنگام ثبت نام درمدارس دولتی ممنوع می باشد.

وی با بیان شماره تلفن های ستاد مركزی نظارت بر ثبت نام خاطر نشان كرد: افراد مراجعه كننده در صورت مواجه شدن با هرگونه مشكلی می توانند با شماره تلفن های ٤-٨٢٢٨٧٠٧٢  و٩و ٦و٨٢٢٨٢٢٢٣  و ٨٢٢٨٢٢٦٤ تماس حاصل نمایند.


مرکز یادگیری سایت تبیان

گرد آوری و تنظیم: یگانه داودی