تبیان، دستیار زندگی
خدایا روز استقرار او را استقرار و سکونت ما قرار ده و نعمتت را با قرار دادن او در دسترس ما کامل کن، و بین ما و او اتصالى قرار ده که همچون همنشینى با پدران بزرگوارش باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور در ظهور تو...

ظهور

آرزوى حضور در زمان ظهور، مسئله اى نیست که هیچ دلى آن را کتمان کند. روزگار شیرین تر از عسلى که ولایت اهل بیت علیهم السلام بر همه جهان حکم فرما است و در سایه آن بساط ظلم بر چیده شده و برکات زمین و آسمان بر همه نازل است. خدایا ما را زنده نگهدار تا سایه ولى اللَّه الاعظم علیه السلام را از نزدیک بر سر خود احساس کنیم و پروانه وار گرد شمع وجودش بگردیم:

اللَّهُمَّ أَدْرِکْ بِنا أَیّامَهُ وأَشْهِدْنا أَیّامَهُ... ولَیِّنْ قَلْبى لِوَلِى أَمْرِکَ...

خدایا ما را لیاقت درک ایام او عنایت کن، ودر روزگار او حاضر کن، و قلبمان را براى ظهور ولى امرت آماده و نرم کن. خدایا توفیق درک ظهور و قیام او را به ما عطا کن و با دولت او ما را حفظ کن.

خدایا در دولت او با نعمت فراوان و با غنیمت شمردن صحبت او و قیام به حقوق او و سلامتى از خطرات، حیات حقیقى به ما عنایت کن.

خدایا روز استقرار او را استقرار و سکونت ما قرار ده و نعمتت را با قرار دادن او در دسترس ما کامل کن، و بین ما و او اتصالى قرار ده که همچون همنشینى با پدران بزرگوارش باشد.

خدایا از تو مى خواهم ولى امرت را به من نشان دهى در حالیکه ظهور کرده و اوامرش نافذ است، با اعتقاد به اینکه سلطنت و قدرت و حجّت و مشیّت و حول و قوت از آن توست.

خدایا روز استقرار او را استقرار و سکونت ما قرار ده و نعمتت را با قرار دادن او در دسترس ما کامل کن، و بین ما و او اتصالى قرار ده که همچون همنشینى با پدران بزرگوارش باشد

خدایا این خواسته را به من وبه همه مؤمنین عنایت کن بطورى که روزى به ولى امرت بنگریم در حالیکه سخن او آشکار وراهنمایى او واضح بوده وهدایت کننده از ضلالت وشفا دهنده از جهالت باشد.

پروردگارا مشاهده او را علنى کن و پایه هاى او را محکم فرما، وبه بیچارگى ما رحم کن.

بخش مهدویت تبیان


منبع: کتاب صدایت مى زنم، سلامت مى دهم، دعایت مى كنم

نویسنده: محمد باقر انصارى زنجانى

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.