تبیان، دستیار زندگی
قرارداد 23 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خوش شانسی یا بدشانسی دنیزلی؟


قرارداد 23 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد.

پرسپولیس

مصطفی دنیزلی با توجه به قرارداد 1،5 ساله‌ای که با پرسپولیس دارد درصدد است این تیم را برای فصل آینده آماده حضور در میادین کند. این مربی فصل بعد می‌تواند خودش تیم را ببندد و با تفکرات خود پرسپولیس را آماده کند. این در حالی است که قرارداد 23 بازیکن در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد.

بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل به پایان می‌رسد عبارتند از:

غلامرضا رضایی، محمد نوری، میثاق معمار‌زاده، رضا نور‌محمدی، محمد نصرتی، شیث رضایی، حسین بادامکی، امیر‌حسین فشنگچی، هادی نوروزی، علی کریمی، علیرضا محمد‌، حبیب هوشیار، مهدی مهدوی‌کیا، ممدوتال، ایمون زاید، آودوکیچ، علی عسگر، سامان آقازمانی، مجتبی شیری، مهرداد پولادی، جواد کاظمیان، مازیار زارع و وحید هاشمیان.

مهرداد اولادی ابتدای فصل قرارداد 2 ساله امضا کرد و اگر در سال دوم با پرسپولیس به توافق برسد این قرارداد تمدید و در غیر این صورت فسخ می‌شود.

ابراهیم شکوری هم یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. کنعانی مدافع جوان  پرسپولیس نیز با قرمز‌پوشان قراردادی 3 ساله امضا کرد و در این تیم ماندنی است.

غلامرضا رضایی، محمد نوری، میثاق معمار‌زاده، رضا نور‌محمدی، محمد نصرتی، شیث رضایی، حسین بادامکی، امیر‌حسین فشنگچی، هادی نوروزی، علی کریمی، علیرضا محمد‌، حبیب هوشیار، مهدی مهدوی‌کیا، ممدوتال، ایمون زاید، آودوکیچ، علی عسگر، سامان آقازمانی، مجتبی شیری، مهرداد پولادی، جواد کاظمیان، مازیار زارع و وحید هاشمیان

با این حال باید دید اتمام قرارداد 23 بازیکن خوش شانسی دنیزلی است یا بدشانسی او؟ خوش شانسی از این جهت که شاید سرمربی پرسپولیس تعدادی از این بازیکنان را نخواهد و بدون اینکه باشگاه برای فروش آنها دچار دردسر شود از پرسپولیس می‌روند و بدشانسی از این جنبه که پر کردن جای نفرات خالی با توجه به محدودیت جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات می‌تواند کار را برای سرخپوشان مشکل کند.

رویانیان اعلام کرده برای فصل آینده تیم فوق کهکشانی می‌بندند و با این شرایط باید دید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات که از 23 اردیبشهت آغاز می‌شود چه خواهد کرد.

بخش ورزشی تبیان


منبع :خبرگزاری فارس