تبیان، دستیار زندگی
به ازای هر 15 نفر یک باشگاه ورزشی در کشور وجود دارد دموکراسی آمریکایی از راه ورزش خداداد عزیزی به طورقرضی به یک تیم قطری پیوست خداداد عزیزی بازیکن صاحب نام ایرانی و تیم فوتبال پاس تهران به طور قرضی به تیم العربی قطر پیوست. ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خداداد عزیزی به طورقرضی به یك تیم قطری پیوست

خداداد عزیزی به طورقرضی به یک تیم قطری پیوست

خداداد عزیزی بازیکن صاحب نام ایرانی و تیم فوتبال پاس تهران به طور قرضی به تیم العربی قطر پیوست.

بر این اساس خداداد عزیزی در جام امیر قطر، برای العربی بازی خواهد کرد. وی  راهی قطر خواهد شد تا مقدمات پیوستن اش به این تیم عربی مهیا شود.

گفتنی است که عزیزی به دلیل محرومیت 6 ماهه نمی تواند فعلاً تیم پاس را همراهی کند.

به ازای هر 15 نفر یک باشگاه ورزشی در کشور وجود دارد

معاون اشتغال سازمان تربیت بدنی، نقش ورزش را در تامین سلامت و نشاط جامعه و ارتقای فرهنگ مردم مهم خواند و گفت: براساس هماهنگی های به عمل آمده با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی قرار است در کنار خانه های بهداشت و درمان، کانونهای سلامت و خانه های ورزشی تشکیل شود.

جمشید تقی زاده افزود: حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاری کلان در امر ورزش نشان دهنده افقهای جدید و فضاهای بازی است که در امر ورزش ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته با صرف هزینه ای بالغ بر 480 میلیارد ریال، 270 هزار متر مربع به فضاهای سرپوشیده و 500 هزار متر مربع به عرصه های ورزش کشور اضافه شده که مبلغ 240 میلیارد آن از محل تسهیلات کم بهره بانکی تامین و پرداخته شده است.

وی گفت: سال گذشته توسط سازمان تربیت بدنی کشور تعداد 20 هزار فرصت شغلی ایجاد شده که امیدواریم درسال جاری این رقم به 50 هزار شغل افزایش یابد.

وی افزود: به ازای هر 15 نفر یک باشگاه در کشور وجود دارد.

دموکراسی آمریکایی از راه ورزش

واشنگتن قصد دارد در ترفندی دیگر برای عملی ساختن دموکراسی ابداعی خود در خاورمیانه، از مربیان ورزشی استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا) و به نقل از"فرانس پرس" از واشنگتن، وزارت امورخارجه آمریکا از مربیان ورزشی خواست تا پیشنهادات خود را در خصوص برنامه های مبادلاتی در زمینه های ورزشی وابتکارات بهداشتی ارائه دهند.

این وزارتخانه فاش کرد: برای چنین برنامه هایی دراردن، مغرب ، عربستان سعودی و ترکیه مبلغ 400 هزار دلار اختصاص داده شده و تصمیم بر این است که حداقل 3 دوره مسابقه بزرگ برگزار شود.

وزارت امورخارجه آمریکا انتظار دارد مربیان ورزشی و بهداشت کاران این کشور به همتایان اردنی، مغربی، سعودی و ترک خود آموزش داده و آنچه داشتن روحیه ورزشکاری می نامند به جوانان بیاموزند.

در این اطلاعیه آمده است: برنامه ها باید تنوع زندگی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آمریکائی را نشان دهند.

در این اطلاعیه درباره زمان پرداخت بورس ها و زمان آغاز این برنامه ها صحبتی نشده است.