تبیان، دستیار زندگی
چگونگی ورود به اتاق های چت عمومی Chat وساختن اتاق چت برای ورود به اتاق های چت عمومی ابتدا در صفحه یاهو مسنجر گزینه Chat راکه در شکل زیر نشان داده شده استکلیک کنید.  سپس پنجره ای باز میشود که در قسمت وسط لیست موضوعات اتا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش نرم افزار یاهو مسنجر

چگونگی ورود به اتاق های چت عمومی Chat

وساختن اتاق چت

برای ورود به اتاق های چت عمومی ابتدا در صفحه یاهو مسنجر گزینه Chat راکه در شکل زیر نشان داده شده استکلیک کنید.

سپس پنجره ای باز میشود که در قسمت وسط لیست موضوعات اتاق ها و در سمت راستآن نیزنام اتاق ها معین شده است .

شما با کلیک کردن بر روی موضوع مورد نظر و انتخاب اتاق مورد نظر از سمت راست می توانید وارد اتاق دلخواه خود شوید .
ظرفیت هر اتاق 40 نفر می باشد . تعداد افرادی که هم اکنون در اتاق می باشند در کنار نام آنها، به این صورت نوشته شده است [35]
اِین قسمت کا ملا شبیه به همان قسمت Invite می باشد. حتی شما به همان صورت قبلی می توانید دوستان خود را به اتاق مورد نظر دعوت کنید.
برای ساختن یک اتاق به دلخواه خود می توانید در همان پنجره چت گزینه Create a new room را کلیک کنید،
و در صفحه باز شده در قسمت Room Name نام اتاقی را که می خواهیم بسازیم می نویسیم در قسمت Welcome Message پیام خوش آمد گویی برای کسانی که  وارداتاق می شوند را  نیز می نویسیم .
در قسمت بعدی شما به میل خود انتخاب می کنید که آیا نام اتاقی که شما درست می کنید در لیست User"s Room نشان داده شود یا خیر. که در صورت انتخاب گزینه اول  نام اتاق نشان داده می شود  و در غیر این صورت اتاق خصوصی می شود.
در قسمت بعدی (Users can join the room only if I invite them) نیز درصورتی که علامت دار باشد تنها کاربرانی که شما آنخها را دعوت کنید می توانند وارد اتاق شوند . در صورت انتخاب بخش آخر نیز شما می توانید از صدا هم در اتاق خود استفاده کنید درغیر این صورت این عمل امکان ناپذیر است .
پس از طی این مراحل دکمه Create Room را کلیک کنید تا اتاق شما بسته به این که  کدام دسته از اتاق ها (Create in Category) را انتخاب کرده اید در همان قسمت، در بخش  User"s Room ساخته شود.

البته برای اینکه نام اتاق شما در این لیست ثبت شود باید اتاق شما به طور معمول دارای 3 کاربرباشد .
یعنی اینکه شما بتوانید سه نفر را به اتاق خود دعوت کنید البته این کار نیاز به زمان هم دارد.