تبیان، دستیار زندگی
امکان استفاده از تلفن اینتر نتی Mobile و Mobile Friends از امکانات جدید یاهو مسنجر امکان داشتن Mobile Friend یا همان دوست همراه است که این بخش مخصوص چند کشور خاص مثل آمریکا، هند و... است . به این ترتیب که با انتخاب کشور و دا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش نرم افزار یاهو مسنجر

امکان استفاده از تلفن اینتر نتی Mobile و Mobile Friends

از امکانات جدید یاهو مسنجر امکان داشتن Mobile Friend یا همان دوست همراه است که این بخش مخصوص چند کشور خاص مثل آمریکا، هند و... است . به این ترتیب که با انتخاب کشور و دادن کد و شماره و در آخر نام دوست می توان آن را دوستان همراه خود اضافه کرد.
که متاسفانه این امکان در کشور ما وجود ندارد پس به همین مقدار در این مورد اکتفا می کنیم .

در قسمت دوم تلفن اینترنتی از طریق یاهو مسنجر رابررسی می کنیم.

یکی از راههای دسترسی به این قسمت ، راست کلیک رویIDدوستان و انتخاب گزینهCallمی باشد  یا کلیک بر روی گزینهCallدر یاهو مسنجر می باشد.توجه داشته باشید که ممکن است بار دیگرAudio Setup Wizard اجرا شود و صدای شما را تست کند، پس این امر عادی است .

همان طور که در تصویر می بینید این تلفن هم کاملا شبیه تلفن معمولی است با این تفاوت که در این نمونه فقط در صورت داشتن کارت تلفن امکان مکالمه وجود دارد .البته قبلا هزینه مکالمه با آمریکا و چند کشور دیگر مجانی بود اما هم اکنون همان طور که مشخص است این کار تنها با استفاده ار کارت امکان پذیر می باشد.

که معمولا این کارت ها از طریق شرکتnet2 phone پخش می شود .

پس از وارد کردن اسم کاربر و رمز و زدن شماره تلفن دکمه Callرا کلیک کنید تا شماره گیری انجام شود. پس از وصل شدن می توانید به راحتی با هر کجای دنیا صحبت کنید.

درقسمتPhone Card Account infoمی توانید از اعتبار کارت خود مطلع شوید.