تبیان، دستیار زندگی
كنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام كرد به لطف حضور استقلال و پرسپولیس و دو تیم چینی در رقابت‌های امسال لیگ قهرمانان، میانگین حضور تماشاگران در مقایسه با رقابت‌های سال قبل 24 درصد افزایش داشته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رکوردشکنی آسیایی به لطف سرخابی


کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام كرد به لطف حضور استقلال و پرسپولیس و دو تیم چینی در رقابت‌های امسال لیگ قهرمانان، میانگین حضور تماشاگران در مقایسه با رقابت‌های سال قبل 24 درصد افزایش داشته است.


تماشاگران

پس از پایان دیدارهای رفت مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا AFC آماری از حضور تماشاگران در این مسابقات را اعلام كرده كه بر این اساس دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الشباب امارات با 82 هزار و 700 نفر پر تماشاگرترین دیدار لیگ قهرمانان در این فصل بوده است. پس از این بازی، دیدار استقلال ایران و نسف قارشی ازبكستان نیز با 41 هزار و 520 نفر پر تماشاگرترین دیدار این رقابت‌ها تا پایان دیدارهای رفت مرحله گروهی بوده است. همچنین كنفدراسیون آسیا اعلام كرده كه میانگین حضور تماشاگران در بازی‌های برگزار شده 12 هزار و 908 نفر بوده است كه افزایش 24 درصدی را در مقایسه با سال گذشته نشان می‌دهد.

بنا به اعلام AFC دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الشباب امارات با حضور 82 هزار و 400 نفر بیشترین تماشاگر را پس از دیدار سال گذشته استقلال به خود اختصاص داده كه این آمار بیشترین حضور تماشاگران در طول تمامی این سال‌ها بوده است.

بنا به اعلام AFC دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الشباب امارات با حضور 82 هزار و 400 نفر بیشترین تماشاگر را پس از دیدار سال گذشته استقلال به خود اختصاص داده كه این آمار بیشترین حضور تماشاگران در طول تمامی این سال‌ها بوده است

AFC همچنین اعلام كرده كه دلیل افزایش میانگین حضور تماشاگران در رقابت‌های امسال به خاطر حضور دو تیم مطرح ایرانی ، دو تیم چینی و همچنین تعطیلی ملی ژاپن در روز 20 مارچ بوده كه باعث شده در این روز 14 هزار و 110 نفر بازی نماینده ژاپن را تماشا كنند.

بخش ورزشی تبیان

منبع: ایسنا