تبیان، دستیار زندگی
رود یونیورسیاد دانشجویان جهان – دایگوی کره جنوبی پدر بکهام : دیوید جایی نمی رود! پدر "دیوید بکهام "دراظهار نظری گفت که گمان نمی کند پسرش در پایان فصل ، "منچستر یونایتد" را ترک کند. به گزارش سرویس بین الملل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بكهام منچستر را ترك نمی كند

پدر "دیوید بکهام "دراظهار نظری گفت که گمان نمی کند پسرش در پایان فصل ، "منچستر یونایتد" را ترک کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا) تد بکهام در مصاحبه ای با روزنامه "منچستر ایوینینگ" گفت: فکر نمی کنم که او جایی برود، دیوید عاشق یونایتد است. اینجا جایی است که قلب پسرم برایش می تپد.

چهارشنبه پس از بازی او به من گفت که از اینکه درترکیب ثابت حضورنداشته ناامید شده است. من فکر می کنم که او باید از ابتدا به میدان می رفت، ولی خب من تنها از دیدگاه یک پدر این حرف را بیان می کنم.

پدر بکهام درادامه افزود: "سرآلکس فرگوسن " معمولاً درست عمل می کند. اما این بار فکر می کنم که اشتباه کرده باشد. زمانی که دیوید به بازی آمد همه چیز را عوض کرد. وی امیدوار است که یکشنبه نیز مقابل تاتنهام به میدان بیاید.

تد در مورد آینده فرزندش گفت: او هرگز نگفته است که قصد دارد تا یونایتد را ترک کند. تمام این حرف ها غیر واقعی است.

پسرم 11 سال است که اینجا بازی می کند.

هیچکس از آینده خبر ندارد، اما من تاکید می کنم که "دیوید" نمی خواهد "منچستر یونایتد " را ترک کند و اگر این اتفاق رخ دهد، قلب او خواهد شکست.

مردم می گویند او در دو بازی بسیار مهم در ترکیب ثابت حضور نداشته است، اما من می دانم که او پیش از بازی مقابل آرسنال مصدوم بود و تنها یک روز تمرین کرد.

وی در پایان گفت: ما بازی های مهمتری از موضوع پیشنهاد رئال به "منچستر یونایتد" در مورد "بکهام " پیش روی داریم.

یونیورسیاد دانشجویان جهان – دایگوی کره جنوبی؛

مشعل بازیها طراحی شد

درخت موفقیت کاشته شد

مشعل رقابتهای "یونیورسیاد" تابستانی دانشجویان جهان در شهر "دایگو" 2003 طراحی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، کمیته برگزاری مسابقات" دایگو" تصمیم گرفت برای جایگاه نگهداری مشعل و روشن شدن آن طرحی را انتخاب کند. لذا این کمیته بعد از چند جلسه پی در پی با بررسی طرحهای ارایه شده، طرح نهایی را انتخاب و معرفی کرد.

براین اساس شکل بیرون مشعل نشانگر "یونیورسیاد" و علائم آن به نشانه اتحاد جوانان در سراسر جهان است.

کمیته برگزاری یونیورسیاد برنامه ریزی کرده است که مشعل مسابقات درماه آگوست روشن و سپس 2400 دونده بعد از دویدن مسیر 5/2 کیلومتری استادیوم "دایگو"، محل شروع مراسم افتتاحیه، مشعل نهایی را روشن خواهند کرد.

همچنین گزارش ها از دهکده "یونیورسیاد" حاکی است که در بیرون سالن موسیقی استادیوم "دایگو"، دانشجویان درختی را به نشانه موفقیت در طول برگزاری مسابقات "یونیورسیاد " دانشجویان 2003 کاشتند.