تبیان، دستیار زندگی
سیون سوارکاری یک خبر از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سریال ورزشی سه - پنج - دو به روی آنتن می رود محمدرضا تابش – رییس جدید فدراسیون سوارکاری: سیاست را در سوارکاری دخالت نمی دهم! رییس فدراسیون سوارکاری گفت: به هیچ وجه ازدید س...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تابش – رییس فدراسیون سواركاری

سیاست را در سوارکاری دخالت نمی دهم!

رییس فدراسیون سوارکاری گفت: به هیچ وجه ازدید سیاسی به ورزش سوارکاری نگاه نخواهم کرد. همچنین ازتمام دوستداران این ورزش تقاضای کمک دارم.

محمدرضا تابش نماینده اردکان در حاشیه انتخابات فدراسیون سوارکاری با اعلام این مطلب به خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا) افزود: از تجارب مربیان ، پیش کسوتان  و سوارکاران درتدوین استراتژی و برنامه های فدراسیون سوارکاری استفاده خواهم کرد. وی افزود: اهتمام دستگاه ها و نهادهای مرتبط سوارکاری در امر سرمایه گذاری در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های فدراسیون بسیار موثر است.

رییس فدراسیون سوارکاری در خصوص حضور بانوان در میادین و مسابقات سوارکاری تصریح کرد: نقش بانوان در ورزش سوارکاری بسیار موثر است ، چرا که تقریبا نیمی از اعضای  خانواده سوارکاری از بانوان هستند.

وی ادامه داد: بسیار باعث تاسف است که بحث حضور بانوان در میادین ورزشی دچار تنگ نظری شده است باید با صبر و حوصله موانع این کار را برطرف کرد.

یک خبر از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

کمیته انضباطی فدراسیون پس از بررسی تخلفات، "جیووانی می"، دارابی و بهزاد غلامپور، سرمربی ، سرپرست و دروازه بان تیم سایپا در جلسه روز 30 فروردین تصمیمات زیر را اتخاذ نمود.

به گزارش ایسنا، غلامپور و "جیووانی می "به پرداخت دو میلیون ریال جریمه محکوم شدند و دارابی نیز به پرداخت 500 هزار ریال جریمه نقدی و 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد.

سریال ورزشی سه - پنج - دو به روی آنتن می رود

سریال(سه- پنج- دو) محصول مشترک موسسه فرهنگی ورزشی پاس وشبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران آماده پخش شد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا) این سریال با نگاهی تازه به مسائل فوتبال به خصوص درسطح آماتوری ، آن پس از حدود یک سال تلاش و کوشش فراوان روز جمعه از ساعت دوازده توسط شبکه دو به روی آنتن خواهد رفت.

بنابرهمین گزارش مهرداد غفارزاده کارگردان این سریال ایفای نقش های اصلی را به عهده جهانگیرالماسی، آتش تقی پورو جواد هاشمی نهاده بود و سعید مهران در این راه به عنوان تهیه کننده زحمات فراوانی را متقبل شد.