تبیان، دستیار زندگی
معاون جدید طرح و توسعه سازمان تربیت بدنی منصوب شد رژیم صهیونسیتی از شرکت در مسابقات جهانی سنگنوردی منع شد "مدیر کل جدید دفتر امور مشترک فدراسیونهای سازمان تربیت بدنی منصوب شد" مهندس مهرعلیزاده معاون رئیس جمهور &nbs...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر كل جدید دفتر امور مشترك فدراسیونهای سازمان تربیت بدنی منصوب شد

مهندس مهرعلیزاده معاون رئیس جمهور  و رئیس سازمان تربیت بدنی طی حکمی کیومرث هاشمی را به سمت مدیرکل دفترامور مشترک فدراسیونهای سازمان تربیت بدنی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران، ایپنا، در حکم صادرشده از سوی مهندس مهرعلیزاده آمده است: با توجه به تجربیات جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاونت حقوقی به سمت مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیونها منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف سازمان موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است کیومرث هاشمی دارای مدرک فوق لیسانس تربیت بدنی و 16 سال سابقه خدمت و مدیریت در پست های معاونت دفتر آمار سازمان و مدیر کل تربیت بدنی استانهای همدان و یزد نیز بوده است.

"معاون جدید طرح و توسعه سازمان تربیت بدنی منصوب شد"

مهندس مهرعلیزاده معاون رئیس جمهورو رئیس سازمان تربیت بدنی طی حکمی آقای مهندس نصرالله طاهباز را به عنوان طرح و توسعه سازمان منصوب کرد.

درحکم صادره از سوی مهندس مهرعلیزاده آمده است:" حساسیت امر ورزش و جوانان،اهمیت برنامه ریزی، لزوم توسعه و فضاهای ورزشی، به کارگیری اصول مهندسی در ساخت و سازها، استفاده بهینه از اعتبارات عمرانی و استفاده از بخش خصوصی در توسعه ورزش، اهمیت فعالیتهای معاونت طرح و توسعه را برجسته تر کرده و جایگاه ویژه ای برای آن معاونت در ساختار ورزش کشور ترسیم نموده است. با توجه به تجربیات و تلاشهای بی شائبه جنابعالی در زمینه های یاد شده امید است با اتکلاء به خداوند در پیشبرد اهداف سازمان موفق و موید باشید."

لازم به ذکر است نصرالله طاهباز با سابقه بیش از 20 سال مدیریت درسمتهای مدیر کل مسکن و شهر سازی استان تهران، مدیر عامل خانه سازی ایران و عضو هیات مدیره سازمان مجری ساختمانهای دولتی و معاون هماهنگی اموراجرایی بوده است.

"رژیم صهیونسیتی از شرکت در مسابقات جهانی سنگنوردی منع شد"

با نظر اکثریت آرای هیات رییسه مسابقات جهانی، شرکت رژیم اشغالگر صهیونیستی در رقابتهای سنگنوردی جهان ممنوع شد.

در جریان جلسه هیات رییسه مسابقات جهانی سنگنوردی که فروردین ماه سال جاری در کشورهلند برگزار شد، شرکت رژیم صهیونیستی دراین مسابقات مطرح شد که با توجه به مخالفت شدید نماینده جمهوری اسلامی ایران و متعاقب آن موافقت اکثریت اعضا بااین مخالفت، شرکت رژیم نژاد پرست صهیونیستی در مسابقات جهانی ممنوع اعلام شد.

این گزارش حاکی است همایون بختیاری، رییس کمیته روابط بین المللی فدراسیون کوهنوردی که به عنوان نماینده ایران در این جلسه حضور داشت در مقابل طرح شرکت رژیم اشغالگر قدس درمسابقات جهانی ضمن مخالفت اعلام داشت: جمهوری اسلامی ایران در صورت شرکت اسرائیل از حضور در مسابقات جهانی انصراف خواهد داد.

بختیاری، عضویت درهیات رییسه مسابقات جهانی را نیز برعهده دارد.

این پیروزی بزرگ درعرصه مقابله با نژاد پرستان غاصب صهیونیستی که منجر به سقوط دگر باره موجودیت این رژیم در صحنه جهانی و گامی در جهت تحقق شعار تاریخی حضرت امام (ره) در محو شدن اسرائیل است را به ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گوییم.