تبیان، دستیار زندگی
چهارشنبه شب دیدار برگشت دو قطب بزرگ فوتبال جهان در شرایطی آغاز شد که از رائول و بکام خبری نبود. البته رائول تحت عمل آپاندیس قرار گرفته بود. حاصل این نبرد دیدنی 7 گل بود که 4 گل سهم منچستر بود و 3 گل سهم رئال مادرید برای منچس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چه می کند این رونالدو

چهارشنبه شب دیدار برگشت دو قطب بزرگ فوتبال جهان در شرایطی آغاز شد که از رائول و بکام خبری نبود. البته رائول تحت عمل آپاندیس قرار گرفته بود.

حاصل این نبرد دیدنی 7 گل بود که 4 گل سهم منچستر بود و 3 گل سهم رئال مادرید برای منچستر.

نیستل روی(43) هلگوئرا(52) بکام(71و84) گلزنی کردند و برای رئال مادرید رونالدو(12-50-59) گلزنی کرد تا آمادگی خود را به رخ همگان بکشد.

قضاوت این دیدار به عهده پیرلوئیجی کولینا داور سرشناس ایتالیایی بود و 64 هزار نفر در اولدترافورد به تماشای این بازی دیدنی نشستند.

از نکات قابل توجه ورود بکام به صورت بازیکن ذخیره به زمین بود که هر چند دیر وارد بازی شد اما با زدن دو گل افسوس طرفداران منچستر را دو چندان کرد.

با توجه به نتیجه رفت این دو تیم که سه بر یک به نفع رئال تمام شده بود و احتساب نتیجه بازی برگشت رئال در مجموع به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

در دیگر بازی باشگاههای اروپا و در میلان تیم آث میلان به مصاف آژاکس هلند رفت که در پایان آث میلان موفق شد با نتیجه 3 بر 2 حریف هلندی خود را شکست دهد تا با احتساب بازی رفت که در هلند با نتیجه مساوی صفر- صفر تمام شده بود ، دیگر تیم ایتالیایی و صعود کننده به مرحله بعد باشد.

گلهای این بازی را اینزاگی(30و91) شوچنکو(65) برای آث میلان و لیتمانن(63) پنیار(78) برای آژاکس به ثمر رساندند.