تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، طی بیانیه‌ ای از حضور گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند قدردانی كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیانیه موسسه تبیان بمناسبت حضور مردم در انتخابات

انتخابات مجلس نهم

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، طی بیانیه‌ ای از حضور گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند قدردانی كرد.

به گزارش روابط عمومی، متن کامل بیانیه به شرح است:

تبلیغاتی كه دشمنان ایران اسلامی علیه كشور مان به راه انداخته بودند، همچون همیشه در نظر مردم شریف ایران بی ارزش، پوچ و نقش برآب شده است.

خداوند سبحان را شاكریم كه بار دیگر عنایت بی كران خود را بر ملت بزرگوار ایران ارزانی داشت و صحنه حضور مردم شریف و مومن میهن اسلامی و عزیزمان در انتخابات، تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری به بهترین وجه آراسته گردید و با الطاف حضرتش دیگر بار ملت بزرگ ایران اسلامی آزمون مهمی را با سر افرازی پشت سرگذارد.

12 اسفند ماه سال 1390 به عنوان یك روز به یاد ماندنی و جاودان در صحفه تاریخ ایران عزیز ثبت و ضبط خواهد شد، روزی كه شاهد حضور گسترده و بی نظیر مردم مومن و شجاع كشور و استان سرافراز مازندران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود.

هیچ قلم و بیانی قادر نیست همت بلند، انگیزه‌ی عمیق، بصیرت نافذ و شور مخلصانه شما مردم بصیر، بویژه نوجوانان وجوانان عزیز و انقلابی را توصیف كند.

مردم ایران با حضوری پرمعنا و پیامی رسا، بار دیگر عظمت خود را نشان دادند و در پی لبیك به مقام عظمای ولایت، ' با همه‏ قوا، توان، و نشاط'، با حضور عزتمند خود در پای صندوق های رای، یك بار دیگر استقلال و اراده خود را به جهانیان اظهار نمودند كه ملت ایران ملتی باشكوه و تحول ساز است.

درود بی پایان بر مردم آگاه، ولایی و همیشه در صحنه مازندران كه با عزم ، غیرت و همت والا و با حضور حماسی و گسترده خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری بر دفتر سراسر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند.

بی گمان حماسه ای كه ملت ایران در 12 اسفند ماه آفرید، نشان دهنده بیداری، دلبستگی و اهتمامشان به سرنوشت و اداره امور كشور است و اثبات كننده این نكته است كه تبلیغاتی كه دشمنان ایران اسلامی علیه كشور مان به راه انداخته اند، همچون همیشه در نظر مردم شریف ایران بی ارزش ، پوچ و نقش برآب است.

بی تردید حضور در این حماسه پرشور و ایجاد یاس در دشمنان اسلام و انقلاب، رضایت خداوند و خشنودی ائمه اطهار (ع) ، امام زمان( عج ) و شادی روح بلند امام بزرگوار (ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی را همراه دارد و امیداوریم بركات آن نصیب سرزمین و مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی گردد.

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان ضمن تبریك و شادباش پیروزی درخشان ملت، بر خود فرض می داند از حضور حماسی، ارزشمند و انقلابی مردم شریف و ولایتمدار ملت ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی نموده و از مجریان و ناظران انتخابات كه با تلاش فراوان، بار این مسئولیت قانونی را بر دوش كشیدند و با صداقت و امانت، آرای مردم را صیانت نمودند، و از متصدیان نظم و امنیت كه آسایش ذهنی مردم را تامین كردند، و از رسانه ها و تمامی كسانی كه به هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات كمك كردند، صمیمانه سپاسگزاری نماییم.

همچنین از همه نامزدهای محترم كه در فضایی آرام و با رعایت معیارهای اخلاقی و قانونی با یكدیگر به رقابت پرداختند و همه كسانی كه با تلاش و جانبداری قانونمند خود، از كاندیداهای محترم در ایجاد فضایی پرشور برای برگزاری انتخابات كمك نمودند، صمیمانه تشكر می نماییم.

امید است این تلاش های خالصانه و ارزشمند مقبول درگاه حضرت باریتعالی قرار گرفته و با همدلی و همكاری، شاهد پیشرفت و تعالی میهن عزیز اسلامی مان باشیم.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران در 9 حوزه انتخابیه 23 امشب پایان یافت و همزمان شمارش آرا نیز آغاز شده است.

تنظیم: هومن بهلولی