تبیان، دستیار زندگی
واشنگتن پست، فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی جهان در سال 2011 را اعلام کرد که در میان این فهرست، کتاب بازی‌های خصوصی رتبه اول را از آن خود کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرفروشترین داستان سال2011


واشنگتن پست، فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی جهان در سال 2011 را اعلام کرد که در میان این فهرست، کتاب بازی‌های خصوصی رتبه اول را از آن خود کرد.


پرفروشترین کتاب داستان سال2011

فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی جهان در سال 2011 از سوی واشنگتن پست منتشر شد.

1. «بازی‌های خصوصی» به قلم جیمز پاترسون و مارک سولیوان: یک داستان مرموز جنایی که در آن قتلی در بازی‌های المپیک تابستانی 2012 لندن به وقوع می‌پیوندد.

2. «شلیک مرگبار» نوشته وینس فلاین: ماموریت‌های میچ در نخستین سال فعالیتش در سیا را روایت می‌کند.

3. «من شماره تو را دارم» نوشته سوفی کینسلا: یک تلفن دوران خوش نامزدی زن جوانی را بر هم می‌زند.

4. «هدیه گرگ» نوشته آن رایس: مردی اهل کالیفرنیای شمالی همزمان یک گرگ است.

5. « دفاع از ژاکوب» به قلم ویلیام لندای: پسر یک دستیار دادستان مطرح متهم به قتل می‌شود و خانواده‌اش را به مخمصه می‌اندازد.

6. «مرگ به پمبرلی می‌آید» نوشته پی. دی. جیمز: کمی قتل را به «غرور و تعصب» جین اوستن بیفزایید.

7. «مخفیانه: یک مظنون» نوشته جیمز پاترسون و ماکسین پائترو: بنیانگذار یک شرکت مطرح، مظنون اصلی قتل معشوقه سابقش می‌شود.

در میان این فهرست، کتاب بازی‌های خصوصی رتبه اول را از آن خود کرد. «بازی‌های خصوصی» به قلم جیمز پاترسون و مارک سولیوان: یک داستان مرموز جنایی که در آن قتلی در بازی‌های المپیک تابستانی 2012 لندن به وقوع می‌پیوندد.

8.  «جبهه خانگی» نوشته کریستین هان: ماموریت‌های دریایی به آن سوی آب‌ها بر زندگی مشترک یک زن افسر نیروی دریایی اثرات سو می‌گذارد.

9. «11/22/63» نوشته استفان کینگ: به یک پروفسور انگلیسی متواضع این شانس داده می‌شود که با ممانعت از ترور جان اف کندی روند تاریخ را تغییر دهد.

10. «مرا بگیر» نوشته لیزا گاردنر: زنی با باور به اینکه قربانی بعدی یک قاتل حرفه‌ای است به کمک کارآگاه دی. دی. وارن برای دستگیری وی می‌رود.

بخش کتاب و کتابخوانی تبیان


منبع: خبرگزاری مهر