تبیان، دستیار زندگی
برنامه عادل فردوسی پور این هفته هم پخش نخواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وقتی فردوسی پور تهدید می کند


برنامه نود در حالی دوشنبه هفته گذشته روی آنتن نرفت که بر اساس اعلام برنامه شبکه سوم سیما این برنامه پر طرفدار دوشنبه هفته پیش رو هم پخش نخواهد شد.


برنامه نود

این اتفاق عجیب در حالی قرار است بیفتد که عادل فردوسی پور قبلا اعلام کرده بود که ممکن است نود در روز شنبه یا یک شنبه از شبکه سوم روی آنتن برود اما در کنداکتور پخش شبکه سوم سیما به جای برنامه نود نام سریال خانه اجاره ای ثبت شده است.

هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد اما با توجه به اعلام کنداکتور شبکه سوم باید گفت که نود این هفته هم پخش نخواهد شد.

عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه کننده نود که برنامه هفته گذشته‌اش به خاطر برنامه ویژه انتخابات مجلس پخش نشد، در مورد نود هفته آینده می‌گوید: «ما اعلام کردیم که برای شنبه یا یکشنبه آمادگی این را داریم تا برنامه ویژه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را روی آنتن ببریم.

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال دوشنبه صبح برگزار می شود و عادل فردوسی پور برنامه ای تهیه کرده که باید قبل از این انتخابات روی آنتن برود. به همین دلیل و البته به دلیل تعطیلی لیگ ایران، فردوسی پور ترجیح می دهد برنامه اش یکشنبه پخش شود.

البته شنبه که احتمالا به ما وقت نمی‌رسد اما دوستان تلاش می‌کنند تا برنامه نود یکشنبه روی آنتن برود و احتمالا این اتفاق می افتد. اگر قرار باشد برنامه نود دوشنبه پخش شود، لزومی نمی‌بینم که برنامه داشته باشیم و در مورد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال صحبت کنیم چراکه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال صبح دوشنبه برگزار می‌شود.»

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال دوشنبه صبح برگزار می شود و عادل فردوسی پور برنامه ای تهیه کرده که باید قبل از این انتخابات روی آنتن برود. به همین دلیل و البته به دلیل تعطیلی لیگ ایران، فردوسی پور ترجیح می دهد برنامه اش یکشنبه پخش شود.

بخش ورزشی تبیان


منبع:خبرآنلاین