تبیان، دستیار زندگی
عربستان که برای صعود به مرحله بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی باید استرالیا را شکست می داد در خانه این تیم با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد تا وداع زود هنگامی با این مسابقات داشته باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حذف عربستان از جام جهانی


عربستان که برای صعود به مرحله بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی باید استرالیا را شکست می داد در خانه این تیم با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد تا وداع زود هنگامی با این مسابقات داشته باشد.

عربستان

فوتبال عربستان که مدتهاست با افت شدیدی روبرو شده است از 5 بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی تنها 5 امتیاز گرفت تا یک نتیجه ای کابوس وار برای آنها و رایکارد سرمربی این تیم رقم بخورد.

عربها که بازی با استرالیا را تهاجمی آغاز کرده بودند و حتی در نیمه نخست هم با پیروزی به رختکن رفتند در سه دقیقه همه چیز را عوض کردند تا وداعی کابوس وار با جام جهانی داشته باشند.

استرالیایی ها که نمی خواستند در خانه بازنده باشند در نیمه دوم و در کمتر از 3 دقیقه چنان طوفانی به راه انداختند که عربستانی ها متوجه نشدند چطور بازی برده را با شکست عوض کرده اند.

هری کیول در دقیقه 73،الکس در دقیقه 75 و امرتون در دقیقه 76 سه بار دروازه عربستان را باز کردند.این اتفاق در حالی افتاد که گل آنها در نیمه نخست را هم الکس در دقیقه 43 به ثمر رسانده بود.

در این بازی عبید در دقیقه 19 و الشمرانی در دقیقه 45 گل های عربستان را به ثمر رساندند.

هری کیول در دقیقه 73،الکس در دقیقه 75 و امرتون در دقیقه 76 سه بار دروازه عربستان را باز کردند.این اتفاق در حالی افتاد که گل آنها در نیمه نخست را هم الکس در دقیقه 43 به ثمر رسانده بود

عربستانی ها که پس از گرفتن هر نتیجه ضعیف سرمربی خود را عوض می کردند و ناصر الجوهر را جانشین او می کردند این بار روی فرانک رایکارد اصرار کردند و نتیجه اش این شد تا از مرحله مقدماتی به دور بعد صعود نکنند.آنها این بار ناصر الجوهری نداشتند که بتواند آنها را به جام جهانی ببرد.

در دیگر بازی این گروه که به صورت همزمان برگزار شد، عمان توانست با دو گل تایلند را شکست دهد تا به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی صعود کند. گل های این تیم را هدری و مبارک به ثمر رساندند.

بخش ورزشی تبیان

منبع:خبرآنلاین