تبیان، دستیار زندگی
تهیه‌كننده برنامه تحویل سال 90: هدیه نجومی شایعه‌ای است كه هماهنگ‌كنندگان بازیگران می‌سازند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه ی تحویل سال عیدی نمی دهد


تهیه‌كننده برنامه تحویل سال 90:هدیه نجومی شایعه‌ای است كه هماهنگ‌كنندگان بازیگران می‌سازند


 تحویل سال

تهیه‌كننده‌ی ویژه برنامه‌ی تحویل سال شبكه سه سیما كه سال گذشته پخش شد، شایعات مربوط به اهدای هدایای نجومی به بازیگران و هنرمندانی كه به عنوان مهمان در برنامه‌های تحویل سال حضور پیدا می‌كنند را رد كرد.

محمد صراف در این‌ زمینه)، گفت: سیاست سازمان صداوسیما این است كه در ویژه ‌برنامه‌های شب عید از بازیگران و هنرمندان معروف استفاده می‌شود كه هر سال هم این اتفاق رخ می‌دهد؛ برای هر یك از این هنرمندان نیز هدیه‌ای در نظر گرفته و به آنها داده می‌شود اما گاهی مواقع این هدیه كم است و خود آنها درخواست مالی می‌كنند كه مطابق سیاست‌های سازمان صداوسیما به آنها پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: اینكه هدیه نجومی باشد شایعه‌سازی‌هایی است كه كسانی كه به ظاهر هماهنگ‌كننده‌ی بازیگران هستند انجام می‌دهند تا بازیگران را به سمت خودشان بكشانند. در فضای قبل از سال نو به چنین شایعاتی پرداخته می‌شود و جوسازی‌هایی صورت می‌گیرد.

این تهیه‌كننده تصریح كرد: برآورد یك برنامه تحویل سال رقم چندانی نیست؛ به خصوص امسال كه سیاست‌ها طوری شده كه هزینه‌ها كمترهم باشد. به هرحال شایعه زیاد است وعده‌ای شروع به سمپاشی محیط می‌كنند تا بازیگران معروف راجذب كنند. سال گذشته هم طوری شد كه به برخی از این بازیگران برخورد چون چند جا به آنها قول داده اما عمل نكرده بودند.

اینكه هدیه نجومی باشد شایعه‌سازی‌هایی است كه كسانی كه به ظاهر هماهنگ‌كننده‌ی بازیگران هستند انجام می‌دهند تا بازیگران را به سمت خودشان بكشانند. در فضای قبل از سال نو به چنین شایعاتی پرداخته می‌شود و جوسازی‌هایی صورت می‌گیرد.

صراف ادامه داد: به هرحال سیاست شب عید سازمان این است كه مهمان دعوت كند و به هر یك از این میهمانان هدیه‌ای داده شود، اما اینكه مثلا 80 میلیون تومان به عنوان هدیه به یك میهمان داده شود تا الان نبوده و ما هم در برنامه سال قبل این كار را انجام ندادیم.

وی تاكید كرد: این طور نیست كه یك بازیگر یا هنرمند بگوید بابت حضورم در برنامه این مقدار پول می‌خواهم. رابطه رسانه با هنرمندان هم دو طرفه است؛ همه آنها در رسانه معروف شدند و خودشان را به آن متعهد می‌دانند؛ ممكن است برخی از هنرمندان یك شبكه را برای حضور ترجیح بدهند اما اینكه رقم نجومی درخواست كنند نبوده و تلویزیون هم این رویه را نداشته است.

بخش سینما و تلویزیون تبیان


منبع:ایسنا