تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند در مشارکت گسترده در امر انتخابات، نقشی تبیین کننده و تبلیغاتی موثری را ایفا کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس تاکید کرد

تلاش روابط عمومی‌ها در تبیین مشارکت گسترده در انتخابات

روابط عمومی

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند در مشارکت گسترده در امر انتخابات، نقشی تبیین کننده و تبلیغاتی موثری را ایفا کنند.

به گزارش روابط عمومی، یحیی صادقی بعد از ظهر امروز در گردهمایی مدیران و مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان فارس، با اشاره به جایگاه و نقش موثر نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی اظهار داشت: امروزه کشورهای دنیا به انتظار نتایج و اثرات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشسته‌اند و در این راستا تلاش می‌کنند تا با سیاه‌نمایی و بهره‌گیری از فنون مختلف مانع از تحقق مشارکت گسترده در انتخابات شوند و به همین لحاظ روابط عمومی‌ها می‌توانند در قالب نقش رسانه‌ای خود بهترین و اثرگذارترین فعالیت‌ها را در از بین بردن این هدف شوم داشته باشند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس افزود: نقش حیاتی و تعیین کننده ایران در سایر عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و علمی بر تمام کشور‌های صاحب قدرت روشن شده و حتی کشور‌های غیر اسلامی نیز به همراه کشورهای اسلامی به دنبال الگوبرداری از فعالیت‌های جمهوری اسلامی هستند.

جانشین ستاد انتخابات استان فارس با بیان ویژگی‌های این دوره از انتخابات و لزوم پرداختن به این مباحث بیان داشت: روابط عمومی‌ها می‌توانند در مشارکت گسترده در امر انتخابات، نقشی تبیین کننده و تبلیغاتی موثری را ایفا کنند.

صادقی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی مانند پازلی در استان پهناور فارس می‌توانند در ایجاد فضایی مناسب در تحقق منویات مقام معظم رهبری در مشارکت گسترده در امر انتخابات نقش ارزنده‌ای داشته باشند و این حرکت با تبلیغات تاثیرگذار انجام می‌شود.

در ادامه رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان فارس با بیان اهداف و کارکردهای متفاوت روابط عمومی‌ها در شکل‌دهی به افکار عمومی بیان کرد: در ایام انتخابات انتظارات بیشتری از بخش روابط عمومی برای جلب و جذب حداکثری مردم می‌رود و به همین لحاظ دست‌اندرکاران این بخش با حضور به موقع و برنامه‌ریزی منسجم خود، زمینه مشارکت حداکثری و گسترده‌تر مردم در امر انتخابات را فراهم می‌کنند.

کامبیز رضایی گفت: روابط عمومی در این ایام باید از سایر ابزارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث حضور حداکثری و پرشور در عرصه انتخابات بهره‌گیری کند و این هدف با وجود ظرفیت‌های مختلف در این بخش امکان‌پذیر است.

وی با تقدیر از توجه ویژه مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان فارس به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این مورد بیان داشت: ما به توان و قدرت اجرایی و نفوذی روابط عمومی‌ها اعتقاد داریم و به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا با همفکری و هم‌افزایی آنان، زمینه دستیابی به اهداف و سیاست‌های مجموعه مدیریتی استان فارس را فراهم کنیم.

به گزارش فارس، این جلسه با ارائه گزارش فعالیت روابط عمومی‌ها در بحث تبلیغات و اطلاع‌رسانی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان فارس پایان یافت.

تنظیم: هومن بهلولی