تبیان، دستیار زندگی
مهندس هادی مختاری مسئول تبیان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در مراسم تجلیل از نخبگان جوان و قهرمانان ورزشی استان آذربایجان غربی که به همت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی برگزار شد، عنوان جوان برتر و نخبه علمی را کسب کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کسب عنوان جوان برتر نخبه استان آذربایجان غربی توسط مسئول تبیان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی

مراسم اهداء جایزه جوان نخبه استان آذربایجان غربی

مهندس هادی مختاری مسئول تبیان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در مراسم تجلیل از نخبگان جوان و قهرمانان ورزشی  استان آذربایجان غربی که به همت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی برگزار شد، عنوان جوان برتر و نخبه علمی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی، مهندس هادی مختاری مسئول تبیان اداره  کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در همایش تجلیل از نخبگان جوان علمی و قهرمانان ورزشی استان آذربایجان غربی که در شهرستان ارومیه برگزار شد عنوان جوان برتر و نخبه استان آذربایجان غربی را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بخش تولید نرم افزار های رایانه ای کسب کرد.

در این مراسم که با حضور استاندار آذربایجان غربی و معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مدیران ارشد استانی برگزار گردید از جوانان نخبه و قهرمانان برتر ورزشی استان آذربایجان غربی تجلیل شد.

استاندار آذربایجان غربی در این مراسم با تاكید بر ظرفیت ها و توانمندی های ورزشی و علمی استان گفت: نیروی جوانی، قهرمانی و پهلوانی موتور محركه هر كشوری است كه جوانان ایران اسلامی سرشار از این نعمت الهی هستند.

جلال زاده افزود: كسب این موفقیت ها نتیجه تلاش های شبانه روزی دولت مردان، نخبگان، دانشمندان و ایثارگری های دلاورمردانی است كه توانستند ره صد ساله را در سی و سه سال طی كنند.

تنظیم: هومن بهلولی