تبیان، دستیار زندگی
استفاده از این ترفند باعث می‌شود شما عملیات آپلود فایل را به شکل آن‌لاین انجام دهید. یعنی یک فایل دانلودی را به لینک جدید انتقال دهید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دو ترفند جالب در آپلود و دانلود


استفاده از این ترفند باعث می‌شود شما عملیات آپلود فایل را به شکل آن‌لاین انجام دهید. یعنی یک فایل دانلودی را به لینک جدید انتقال دهید.


اولین ترفند: آپلود فایل با سرعت فوق‌العاده

mp3 اعمال در آخرت

اگر سرعت اینترنت شما هم پایین است و دوست دارید که فایل‌های حجیم را با سرعت فوق‌العاده آپلود کنید، این مطلب را دنبال کنید:

استفاده از این ترفند باعث می‌شود شما عملیات آپلود فایل را به شکل آن‌لاین انجام دهید. یعنی یک فایل دانلودی را به لینک جدید انتقال دهید. این کار مزایای دیگری نیز دارد، از جمله این‌که:

می‌توانید برای فایل مورد نظر خود پس‌وورد بگذارید و از آن محافظت کنید. اگر کسی از سایت و یا وبلاگ شما کپی‌برداری کند، دستش رو می‌شود (چون به لینک دانلودی مراجعه می‌کند که پس‌وورد می‌خواهد و شما می‌توانید آدرس سایت و یا وبلاگ خود را به جای پس‌وورد قرار دهید)

دیگر نگران از بین رفتن لینک‌های دانلود نیستید. چون زمان انقضا ندارد (فایل‌های شما از این سرور حذف نمی‌شوند و به شکل نامحدود در آن باقی می‌مانند). البته در این سایت علاوه بر استفاده از امکان آپلود آن‌لاین، امکان آپلود از هارد نیز وجود دارد.

نکته دیگر این‌که نمونه این سرویس را سایت پارسا اسپیس ارائه می‌دهد که البته مثل این سایت رایگان نیست.

برای استفاده از این سایت کافی است به نشانی www.fastfilehoster.com مراجعه كنید. جهت استفاده از امکان آپلود آن‌لاین بر روی Upload with URL کلیک کنید و در قسمت File Link to Upload نشانی لینک دانلود مورد نظر خود را بدهید. جهت افزودن پس‌وورد و توضیحات به فایل دانلودی بر روی Options کلیک کنید و در آن قسمت تنظیمات مورد نظر خود را اجرا کنید. سپس بر روی Upload File کلیک کنید. پس از چند ثانیه یک لینک دانلود و یک لینک جهت حذف فایل به شما ارائه می‌شود.

ترفند دوم: یافتن و دانلود فایل‌های mp3 نایاب

در این ترفند قصد داریم روش یافتن و دانلود فایل‌های mp3 که به راحتی یافت نمی‌شوند را به شما بیاموزیم؛ فقط کافی است این مراحل را طی کنید:

1- ابتدا وارد گوگل شوید!

2- در فیلد جست‌وجو تایپ کنید: ?intitle:index.of? mp3

3- حال کافی است نام آهنگ یا خواننده یا هنرمند را به آن اضافه کنید.

مثال:

?intitle:index.of? mp3 Yanni


باشگاه كاربران تبیان ـ ارسالی از: raha49