تبیان، دستیار زندگی
مدیر راهبردی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اگر بتوانیم، می خواهیم هدایتی را جایگزین پنجعلی در هیئت مدیره پرسپولیس کنیم، گفت: اگر بازیکنان پرسپولیس بازیهای لیگ قهرمانان آسیا را جدی بگیرند، قهرمانی دور از دسترس نیست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی پروین قهرمانی دور از دسترس نیست!


مدیر راهبردی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اگر بتوانیم، می خواهیم هدایتی را جایگزین پنجعلی در هیئت مدیره پرسپولیس کنیم، گفت: اگر بازیکنان پرسپولیس بازیهای لیگ قهرمانان آسیا را جدی بگیرند، قهرمانی دور از دسترس نیست.
پروین در استیل آذین

علی پروین در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: شرایط پرسپولیس نسبت به نیم فصل نخست لیگ برتر بسیار بهتر شده است، البته این موضوع به معنای این نیست که با رفتن استیلی این موضوع اتفاق افتاده، بلکه با اضافه شدن بازیکنانی مثل شیث، نصرتی و پولادی وضعیت تیم بهبود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه باید با همین تیم در رقابتهای لیگ و در لیگ قهرمانان آسیا بسازیم، افزود: تمام امید ما در این فصل صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست اما با توجه به گروهی که در آن قرار گرفته‌ایم کار سختی پیش رو داریم.

مدیر راهبردی تیم پرسپولیس با بیان اینکه همه گروههایی که سه تیم ایرانی در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در آن قرار دارند، سخت است، ادامه داد: بعضی از صحبت‌هایی که مطرح می‌شود گروه استقلال یا پرسپولیس سخت‌تر است را قبول ندارم، چون هر گروهی سختی‌های خاص خود را دارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: البته اگر بازیکنان پرسپولیس بازیهای لیگ قهرمانان آسیا را جدی بگیرند، قهرمانی در این رقابتها دور از دسترس نخواهد بود.

پروین در خصوص بازی پرسپولیس برابر الهلال عربستان در نخستین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: من دو یا سه بازی آنها را دیده ام و آنچه که در این تیم بیشتر به چشم می‌آید، این است که این تیم جوان شده و کادر فنی الهلال از بازیکنان جوان و با انگیزه ای نسبت به بازیکنان پا به سن گذاشته گذشته استفاده می‌کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: البته اگر بازیکنان پرسپولیس بازیهای لیگ قهرمانان آسیا را جدی بگیرند، قهرمانی در این رقابتها دور از دسترس نخواهد بود

وی با تاکید بر اینکه الهلال نشان داده تیم خوبی است و دنیزلی هم به خوبی بازیهای آنها را آنالیز کرده و شناخت مناسبی نسبت به این تیم دارد، در پاسخ به این پرسش که آیا جذب آودوکیج با نظر شما بوده، اظهار داشت: برای حضور در بازیهای لیگ قهرمانان آسیا نیاز به جذب یک دروازه بان داشتیم و در فرصت کوتاهی که داشتیم به این جمع بندی رسیدیم که این دروازه بان بوسنیایی را به خدمت بگیریم ، امیدوارم که وی بتواند دروازه پرسپولیس را حفظ کند.

مدیر راهبردی تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چه شد به این جمع بندی رسیدید که هدایتی دوباره به پرسپولیس باز گردد؟، افزود: هدایتی از پرسپولیسی‌های دو آتشه است و وی با حضور در پرسپولیس، می تواند تیم را حمایت کند. همچنین اگر بتوانیم می خواهیم وی را به جای پنجعلی به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بیاوریم.

پروین در پایان درپاسخ به این پرسش که آیا وزیر ورزش و جوانان با این موضوع موافق است؟، گفت: هنوزهیچ چیزی در این خصوص مشخص نیست.

بخش ورزشی تبیان


منبع : مهر