تبیان، دستیار زندگی
جمع کثیری از دانشجویان، اساتید، گروهها و فعالان عرصه روابط عمومی دانشگاه ها، سازمانها، شرکتها، ادارات، بانکها و نهادهای مردمی روابط عمومی ، حمایت و پشتیبانی خود را از حسن خسروی اعلام کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسن خسروی:

در صورت موفقیت در انتخابات، در جهت ارتقای روابط عمومی تلاش خواهم کرد

حسن خسروی

جمع کثیری از دانشجویان، اساتید، گروهها و فعالان عرصه روابط عمومی دانشگاه ها، سازمانها، شرکتها، ادارات، بانکها و نهادهای مردمی روابط عمومی ، حمایت و پشتیبانی خود را از حسن خسروی اعلام کردند.

حسن خسروی کاندیدای نمایندگی مجلس نهم از حوزه انتخابیه تهران  اظهار کرد: من واقعا از این همه مهر و محبت دوستان تشکر می کنم و امیدوارم که لیاقت و شایستگی این را داشته باشم که در مجلس برای ارتقای این حرفه تاثیر گذار باشم،خوشبختانه جامعه روابط عمومی کشور که بیش از یکصد هزار نفر شاغل را در خود دارد بذل عنایت نموده و طی روزهای اخیر مرا مورد لطف خویش قرار داده اند.

خسروی گفت: در کشور ما پتانسیل خیلی خوبی برای کار روابط عمومی وجود دارد که تاکنون کسی آنها را به خوبی درک نکرده و من معتقدم که می توان حوزه روابط عمومی و ارتباطات را از غربت فعلی خارج نموده و در مجلس با تصویب قوانین و مقررات کارامد به خوبی در سطح جامعه، آنرا مطرح و حمایت نمود. این همان حلقه مفقوده ای است که من بدنبال حل و فصل و پیگیری کار آن در مجلس هستم. خسروی افزود: یک علت اصلی و مهم از حضور بنده در عرصه انتخابات این بود که به همگان نشان دهم ما واقعا دغدغه جایگاه و اهمیت روابط عمومی را داریم. شما اگر نگاه کنید هیچ یک از کاندیداهای محترم وارد این موضوع نشده اند در حالی که روابط عمومی روح و روان سازمان است . روابط عمومی همه دار و ندار و سرمایه سازمان است. ما قصد داریم یک فراکسیون قوی ، منسجم و پرتلاش را به نام فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات راه اندازی نموده و یک بازنگری کارشناسی در ماهیت  وظایف و کارکردهای روابط عمومی با بهره گیری از نظرات اساتید وکارشناسان و فعالان امر داشته باشیم. بنده قصد دارم تا یک مهندسی مجدد و معماری آبرومندانه تری روی روابط عمومی انجام دهیم و نقش بیشتری را برای روابط عمومی در شئونات مختلف زندگی فردی و اجتماعی خود قائل شویم و زمام امور آنرا بدست یک متولی بالغ، صادق، با عرضه دلسوز و از ساکنین همین محله بدهیم. ما قصد داریم رشته روابط عمومی در دانشگاهها را کارآمد تر و تاعالی ترین مقاطع داشته باشیم و از نظر استخدامی نیز یک اعتبار و آبروی ویژه ای را برای روابط عمومی کسب کنیم. ما می توانیم در سطح بین المللی در حوزه روابط عمومی حرفی برای گفتن داشته باشیم و نظر جامعه جهانی روابط عمومی را با تدابیر کارشناسی به خود جلب کنیم.  بایستی از شعار دادن و اتلاف منابع و فرار مغزها جلوگیری و پرهیز نموده و خالصانه و پر انرژی برای روابط عمومی کار کنیم تا روابط عمومی پیشانی اصلی معرفی و اهمیت و نوع تفکر مدیریت عالی سازمانها گردد. و بنده ادعا دارم که با حمایت و کمک شما اهالی فرهیخته و دوست داشتنی  محله باصفای روابط عمومی از پس این کار برمیایم. حسن خسروی افزود : من معتقدم کار در حوزه روابط عمومی یک کار مقدس، سرمایه ای و زیر بنایی است و نباید هزینه تلقی شود .  هر مدیر و مسئول دلسوز و رشد یافته ای سعی میکند که یک روابط عمومی قوی، فهیم، شجاع و کار راه انداز در کنار خود داشته تا بتواند به موفقیتهای مورد نظر دست یابد. قطعا هر چقدر ما به روابط عمومی ها بها بدهیم همچون بذر پاشی میباشد که بعدها محصول خوب آنرا برداشت خواهیم نمود . ما میخواهیم برای روابط عمومی کاری کنیم تا آیندگان بعد از ما دیگر نگران حرفه، رشته،  جایگاه و اهمیت شغل خود نباشند. بدیهی است که  چنانچه موضوع روابط عمومی در سازمانهای ما به درستی و بخوبی مورد حمایت و تقویت واقع شود بسیاری از مسائل و مشکلات ساختاری نیز به تبع آن رفع خواهند شد و این به نفع مملکت است.  پس ما می توانیم در سایه اعتماد و همراهی جامعه دست اندر کار روابط عمومی کشور حداقل یکصد هزار رای را داشته باشیم و این سرمایه بسیار خوبی برای راهیابی به مجلس است. کافی است که خود را باور کنیم .  پنجره را باز کنید تا نفسی تازه کنیم.

تنظیم: هومن بهلولی