تبیان، دستیار زندگی
مسئول هسته پذیرش و گزینش دانشگاه علوم اسلامی رضوی از مهلت ثبت‌نام در این دانشگاه در دو مقطع كارشناسی و كارشناسی ارشد تا 20 اسفند ماه خبر داد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت‌نام دانشگاه علوم اسلامی رضوی تا 20 اسفند ادامه دارد

دانشگاه رضوی

مسئول هسته پذیرش و گزینش دانشگاه علوم اسلامی رضوی از مهلت ثبت‌نام در این دانشگاه در دو مقطع كارشناسی و كارشناسی ارشد تا 20 اسفند ماه خبر داد.

حجت الاسلام موسوی فر در گفتگو با  مركز خبر حوزه اظهار داشت: ثبت‌نام برای پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم اسلامی رضوی از میان برادران واجد شرایط از 23 بهمن‌ماه آغاز شده و تا 20اسفندماه جاری ادامه دارد.

وی با بیان این كه رشته های آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سال 91 به 16 رشته در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشدافزایش یافت، گفت: رشته های جدید در مقطع کارشناسی ارشد افزوده شده كه با توجه بهمجوز وزارت علوم، دانشگاه علوم اسلامی رضوی در رشته های «تاریخ و تمدن ملل اسلامی»و «علوم حدیث» علاوه بر رشته‌های سال گذشته پذیرش دانشجو خواهد داشت.

مسئول هسته پذیرش و گزینش دانشگاه علوم اسلامی رضوی،ابرازداشت: ثبت‌نام در مقطع كارشناسی را ویژه داوطلبان دوره پیش‌دانشگاهی وبرادران طلبه در هشت رشته علوم قرآنی و حدیث، حقوق، فلسفه و كلام اسلامی، علومحدیث، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عربی، تاریخ فرهنگ و تمدن ملل اسلامی وتاریخ اسلام صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام موسوی فر افزود: رشته های کارشناسی ارشد علوم قرآنی و حدیث, فلسفه و کلام اسلامی, حقوق جزا و جرم شناسی, حقوق خصوصی,حقوق بین الملل, فقه و مبانی حقوق اسلامی, تاریخ و تمدن ملل اسلامی و علوم حدیث است.

وی با بیان این كه آزمون این دانشگاه 15اردیبهشت1391 برگزار خواهد شد، گفت: در دوره کارشناسی 200 نفر و در دوره کارشناسی ارشد حدود 65 نفر پذیرش خواهند شد،

مسئول هسته پذیرش و گزینش دانشگاه علوم اسلامی رضوی،خاطرنشان كرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای كسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی به نشانی www.razavi.ac.ir مراجعه نمایkد.

گفتنی است، دانشگاه علوم اسلامی رضوی از جمله مؤسسات علمی وابسته به آستان قدس رضوی و تحت نظارت وزارت علوم, تحقیقات و فناوری است. این دانشگاه از سال 63 ازتلفیق دو مدرسه علمیه خیرات خان و میزرا جعفر، حیات علمی خود را آغاز کرده است


تنظیم برای تبیان گروه حوزه علمیه