تبیان، دستیار زندگی
حسین جلالی در پی نشست مجمع عمومی فدراسیون دو میدانی برای مدت 4 سال به سمت رییس این فدراسیون انتخاب شد . به گزارش خبرگزاری ورزش ایران با مشخص شدن نتایج آرا ، مجمع فدراسیوندو و میدانی برای بار دوم بین عیدی علیجانی و حسین جلال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسین جلالی رئیس فدراسیون دو و میدانی شد

حسین جلالی در پی نشست مجمع عمومی فدراسیون دو میدانی برای مدت 4 سال به سمت رییس این فدراسیون انتخاب شد . به گزارش خبرگزاری ورزش ایران با مشخص شدن نتایج آرا ، مجمع فدراسیوندو و میدانی برای بار دوم بین عیدی علیجانی و حسین جلالی به رای گیری پرداخت . آرا دور اول به این قرار بود: حسین جلالی 17 رای ، عیدی علیجانی  10 رای ، حمید سجادی 7 رای ، صادق داداشی و محمد شوقیان 2 رای و اسحاق سام نژاد 1 رای .

طی دور دوم رای گیری حسین جلالی با 21 رای توانست برای مدت 4 سال پست ریاست فدراسیون دو و میدانی  را بدست آورد . عیدی علیجانی نیز در این دور 16 رای مجمع را كسب نمود .

حسین جلالی در گفت و گو با خبرگزاری ورزش ایران ( ایپنا ) در این خصوص گفت ، انتخابات كاملاً در فضای دموكراتیك و فارغ از مسایل پشت پرده و بنابر اجتماع و رای اعضای مجمع نمایندگان فدراسیون دو و میدانی برگزار شد .

وی با اشاره به انتخاب غیر منتظره خود در این انتخابات گفت : من سال ها در پشت صحنه دو و میدانی كشور فعال و كاملاً به این انتخابات امیدوار بودم . رییس جدید فدراسیون دو و میدانی در خاتمه مهمترین برنامه های خود را حمایت از ورزشكاران  این رشته ذكر كرد و گفت : با تمام تلاش در خدمت تمام اعضای خانواده دو و میدانی خواهم بود و با تدوین و و كار كارشناسی در جهت پیشبرد این ورزش مهم كشور گام برخواهیم داشت .

شایان ذكر است حسین جلالی از سال 1358 عضو شورای سه نفره فدراسیون دو و میدانی و از سال 75 تا 78 عضو هیئت رییسه و مسئول بازرگانی این فدراسیون بوده است .