تبیان، دستیار زندگی
هنوز به طور رسمی برنامه های نوروز تلویزیون اعلام نشده است، خبرها و شنیده هایی از برنامه های نوروزی تلویزیون به گوش میرسد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چند خبر ازبرنامه های نوروز تلویزیون


هنوز به طور رسمی برنامه های نوروز تلویزیون اعلام نشده است، خبرها و شنیده هایی از برنامه های نوروزی تلویزیون به گوش میرسد


 نوروزی

طبق خبر سایت سینما سنتر

فرزادحسنی و احسان علیخانی مجری برنامه های سال تحویل خواهند شد

فرزاد حسنی برنامه ی تحویل سال نو شبکه سه سیما را اجرا میکند و احسان علیخانی اجرای ویژه برنامه نوروز سال1391 شبکه دو سیما را بر عهده دارد.

شبکه 2 قرار است در یک ویژه نامه 12ساعته به استقبال نوروز91برود.

سال گذشته فرزاد حسنی برنامه تحویل سال شبکه سه را اجرا کرده بود و همچنین احسان علیخانی اجرای ویژه برنامه تحویل سال را در شبکه جام جم بر عهده داشت.

طبق خبر سایت خبرگزاری مهر

مسعود ده نمکی کارگردان "اخراجی ها" سریال تلویزیونی با موضوع جوانان برای نوروز 91 می سازد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ده نمکی که حدود دوسال پیش سریال نوروزی "دارا و ندار" را برای شبکه تهران ساخت، امسال نیز مجموعه با عنوان احتمالی "راه ظهور" را کارگردانی می کند.

این مجموعه نیز قرار است برای نوروز 91 ساخته شود. داستان این سریال درباره چند جوان است که در طول مسیری که برای زندگی خود انتخاب می کنند دچار تحول می شوند.

هنوز حضور بازیگری در این پروژه قطعی نشده است و هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد. ده نمکی ساخت فیلم های سینمایی "اخراجی ها" را در کارنامه خود دارد. همچنین قرار بود فیلم "رسوایی" را به عنوان چهار کار سینمایی خود امسال بسازد که در حال حاضر این موضوع منتفی است.

طبق خبر سایت همشهری آنلاین

کلاه قرمزی نوروز امسال هم به تلویزیون می آید

مهدی کریمی مدیر طرح و برنامه شبکه دوسیما با اعلام این خبر به ایسنا گفت: کلاه قرمزی،پسرخاله و آقای مجری محبوب و دوست داشتنی اند و دنبال این هستیم که نوآوری و ابتکار هم باشد تا حرف جدیدی داشته باشیم.

طبق خبر سایت اختصاصی نوروز91

سریال «سایه سلطان» نوروز 91 از شبكه شما و یكی از شبكه‌های سراسری روی آنتن می‌رود.

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، قصه سریال «سایه سلطان» به كارگردانی مرتضی آتش زمزم در سه دوره گذشته، حال و آینده روی می‌دهد و از جایی آغاز می‌شود كه دختری فرانسوی با خیال اینكه اصلیتی ایرانی دارد در مقطع سی سال آینده ماجرایی را پیگیری می‌كند. ضمن اینكه شاهد زندگی شخصیتی تاریخی به نام ظل‌السلطان، پسر بزرگ ناصرالدین شاه و والی مستبد اصفهان نیز خواهیم بود و فضای 120 سال پیش و سال‌های آینده را نیز در آن شاهد خواهیم بود. جایی كه بشر به تكنولوژی‌های جالبی دست یافته است.

به گفته‌ی كارگردان، این سریال متأثر از سبك رئالیسم جادویی در ادبیات است و مضمونی شیرین دارد.

تدوین مجموعه توسط كارولین امری و كاوس آقایی در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای به پایان رسیده و حسین قورچیان صدا گذاری و میكس آن را بر عهده دارد. موسیقی سریال را بهنود یخچالی می‌سازد و قرار است با انتخاب خواننده، ترانه تیراژ آن بر اساس شعری از علی معلم خوانده شود.

سریال «سایه سلطان» نوروز 91 از شبكه شما و یكی از شبكه‌های سراسری روی آنتن می‌رود.فرزادحسنی و احسان علیخانی مجری برنامه های سال تحویل خواهند شدکلاه قرمزی نوروز امسال هم به تلویزیون می آید

بهزاد فراهانی، هوشنگ حریرچیان، بابك انصاری، اسماعیل موحدی، شراره رخام، مریم امینی، محمد علی میاندار، سعید محقق، جمشیدگنجلی، مژگان رفیعی، حسین جریره و یوسف تیموری و (بازیگر خردسال) طناز تجدد در این سریال بازی داشته‌اند. مجدی مشموشی، رنیا سلوان، ماریتا زوپولین حداد نیز بازیگران لبنانی سریال هستند.

این مجموعه به تهیه‌كنندگی مرتضی آتش زمزم و بهرام زنده دل ثابت، بهار امسال در اصفهان كلید خورد. سپس گروه به لبنان رفتند و در شهرهای بیروت، جبیل و مشمش تصویربرداری را پی گرفتند. پس از آن در بازگشت به ایران، طی 10 روز تصویربرداری سكانس‌های مربوطه به 30 سال آینده به كمك جلوه‌های ویژه در استودیو انجام شد.

در سكانس‌های مربوط به اصفهان شاهد اماكن تاریخی و ارزشمندی چون كاخ چهلستون، مسجد جامع عباسی، عمارت هشت بهشت و ... خواهیم بود.

سایر عوامل تولید عبارتند از:

نویسنده : مجید شاكری، فیلم‌نامه اول : محسن صفری، مدیر تصویر برداری : محمد فضیله، طراح صحنه و لباس : محسن شریفی، صدا بردار : مسعود اردلان، جلوه‌های ویژه تصویری : بهنام علی نسب و محسن جلدی، طراح گریم : علی بهادر، مدیر تولید : مجتبی آتش زمزم، ناظر كیفی : یوسف افشار نیا، محصول سیمای مركز اصفهان.

برای آنها ایجاد كرده است.

طبق خبر وبلاگ با ما اینجا

بهزاد فراهانی در سریال نوروزی «دختری به نام آهو» نقش مردی را دارد که سال هاست آرزوی دختر دار شدن را در سر می‌پروراند و برای او نقشه های خاصی دارد.

به گزارش ایران،یکی از گزینه های اصلی مجموعه تلویزیونی عید امسال شبکه تهران را قدرت الله صلح میرزایی می‌سازد؛کارگردانی که به تازگی مجموعه تلویزیونی «پنجره» را به روی آنتن این شبکه داشته است.این سریال با عنوان «دختری به نام آهو» ماه گذشته در اختیاریه کلید خورد و تاکنون حدود 30 درصد از تصویربرداری انجام شده است.بهزاد فراهانی،سیروس گرجستانی،مریم امیرجلالی،شهره لرستانی،فلور نظری،میرطاهر مظلومی،شهرام عبدلی،مهدی امینی‌خواه و مجید یاسر از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و مذاکرات برای پیوستن دو بازیگر جدید به گروه بازیگران ادامه دارد.این سریال به تهیه کنندگی علیرضا داوری و محمد حسین قره‌ تپه‌ای در کنار «مهمانان ویژه» به کارگردانی جواد رضویان و «پدر ناخوانده» به کارگردانی سعید سلطانی از گزینه های پخش در ایام نوروز 91 از شبکه تهران است.

فرآوری :ع.مژده

بخش سینما و تلویزیون تبیان