تبیان، دستیار زندگی
پس از یک هفته هیاهو در مورد بازیکنان دوپینگی صبح امروز خبر رسید که اتفاق خاصی نیفتاده و کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلفات دوپینگ به اخطار کتبی به بازیکنان بسنده کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یک هفته هیاهو برای هیچ


پس از یک هفته هیاهو در مورد بازیکنان دوپینگی صبح دیروز خبر رسید که اتفاق خاصی نیفتاده و کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلفات دوپینگ به اخطار کتبی به بازیکنان بسنده کرده است.


فوتبال و دوپینگ

در جلسه ای که برگزار شد و سایت رسمی فدراسیون فوتبال گزارش کامل آن را روی خروجی اش رفته است هاشمیان اظهار کرده که بر اساس اعلام کمیسیون مذکور 4 بازیکنی که نمونه آنها با ماده ممنوعه میتل هگزان آمین مثبت اعلام شده ، با توجه به اینکه بازیکنان به واسطه استفاده از مکمل آلوده و بدون قصد دوپینگ مرتکب چنین تخلفی شدند. بر همین اساس 3 بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن لیگ دسته اول به اخطار کتبی و بدون دوره محرومیت محکوم شدند.

دوپینگی ها بخشیده شدند و کمیسیون دوپینگ هم به اخطار کتبی اکتفا کرده است.این در حالی است که تنها یک پرسش در این میان باقی می ماند که اگر قرار بود همه چیز تا این اندازه ساده برگزار شود چرا اصلا اسم بازیکنان را مطرح کردید تا با آینده فوتبالی آنها بازی شود؟اصلا چرا هزینه می کنید و از بازیکنان تست دوپینگ می گیرید که در پایان همه چیز را با یک اخطار کتبی حل و فصل کنید؟

عادل فردوسی پور در واکنش به ماجرای شایعه دوپینگ دو بازیکن استقلال و سه بازیکن پرسپولیس گفت:«از آن اتفاقات عجیب و غریب به قولی خیلی شیک ماجرا را رفع و رجوع کردند.»

عادل فردوسی پور در واکنش به ماجرای شایعه دوپینگ دو بازیکن استقلال و سه بازیکن پرسپولیس گفت:«از آن اتفاقات عجیب و غریب به قولی خیلی شیک ماجرا را رفع و رجوع کردند.»

او این را گفت و ادامه داد:«بالاخره معلوم نشد که ماجرای دوپینگ چه چیزی بوده!در آخر هم اتفاقی نیفتاد و فقط به یک توبیخ کتبی ختم شد که جای سوال دارد.»

به هر حال باید منتظر ماند و دید مسئولین در مقابل سوالات متعدد ایجاد شده چه پاسخی خواهند داشت؟


بخش ورزشی تبیان

منبع:خبرآنلاین