تبیان، دستیار زندگی
باختهای پیاپی اینتر در سری آ شرایط بدی را برای کلودیو رانیری رقم زده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اینتر و داستان هوادار 9 ساله اش


باختهای پیاپی اینتر در سری آ شرایط بدی را برای کلودیو رانیری رقم زده است.


اینتر و داستان هوادارش

فیلیپو 9 ساله با پلاکاردی به تماشای بازی بولونیا رفت  که روی آن نوشته شده بود :خواهش می کنم این بازی را ببرید وگرنه مرا در مدرسه مسخره می کنند. متشکرم . فیلیپو"

اینتر و داستان هوادارش

بازیکنان اینتر ظاهرا به این پلاکارد هم توجهی نداشتند و این بازی هم نتیجه تحقیر آمیز 3-0 به سود بولونیا تمام شد تا اینتر برای اولین بار از سال 1998 برابر این تیم نه چندان مطرح فوتبال ایتالیا در زمین خودی شکست خورده باشدو در سه بازی اخیرش حتی یک گل هم نزده باشد. با این حال حضور فیلیپو و پلاکاردش سبب شد تا ماسیمو موراتی رییس باشگاه اینتر شخصا با والدین این هوادار تماس گرفته و از آنها برای حضور در تمرین بعدی باشگاه دعوت کند. در زمین تمرین هم فیلیپو هدیه ای ویژه دریافت کرد و خاویر زانتی کاپیتان اینتر پیراهن امضا شده ای به او هدیه داد.

فیلیپو بعد از این استقبال ویژه به رسانه ها گفت :«من همچنان افتخار می کنم طرفدار اینتر هستم. وقتی ما سه جام گرفتیم من همیشه برای دوستانم کری می خواندم و حالاهم می توانم سرم را بالا بگیرم و به این هدیه و تیم افتخار کنم.»

اینتر و داستان هوادارش

ازسوی دیگر  توجه رسانه ها به پلاکارد فیلیپو سبب شد تا هواداران تیم رقیب همشهری هم به فکر پلاکارد جدیدی بیفتند. هم مدرسه ای های فیلیپو در شهر میلان برای بازی با چزنا پلاکاردی با این عبارت در دست داشتند:«میلان باز هم به پیروزیهایت ادامه بده تا ما در مدرسه فیلیپو را مسخره کنیم !»

بخش ورزشی تبیان