تبیان، دستیار زندگی
سیدحسین هاشمی که از مجلس چهارم تا کنون از حوزه انتخابیه میانه به مجلس راه یافته و هم اکنون رئیس کمیسیون صنایع مجلس هشتم است برای انتخابات مجلس نهم از تهران کاندیدا شده و از قرار گرفتن نامش در 7 لیست انتخاباتی اصلاح طلبان و اصولگرایان در پایتخت خبر می ‌دهد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرلیست اصلاح‌طلبان نیستم


سیدحسین هاشمی که از مجلس چهارم تا کنون از حوزه انتخابیه میانه به مجلس راه یافته و هم اکنون رئیس کمیسیون صنایع مجلس هشتم است برای انتخابات مجلس نهم از تهران کاندیدا شده و از قرار گرفتن نامش در 7 لیست انتخاباتی اصلاح طلبان و اصولگرایان در پایتخت خبر می ‌دهد.

هاشمی

سیدحسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر از جبهه مردمسالاری، صدای ملت (منتقدین دولت)، خانه کارگر، حامیان ولایت، ائتلاف جهادگران و جبهه متحد فرهنگیان ایران به عنوان گروه‌هایی نام برد که برای حمایت از وی در انتخابات مجلس نهم یا برای قرارگیری نامش در فهرست انتخاباتی‌شان با وی رایزنی کرده‌اند.

وی از احتمال حضورش در فهرست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان فراگیر با محوریت حسن غفوری‌فرد نیز صحبت کرد.

کاندیدای انتخابات مجلس هشتم در پاسخ به صحت و سقم ادعای برخی فعالان صحنه رقابت‌های انتخابات مجلس نهم که از "سیدحسین هاشمی" به عنوان "سرلیست اصلاح‌طلبان در تهران" نام می‌برند نیز گفت: به طور کلی در هیچ لیستی سرلیست نمی‌شوم.

کاندیدای انتخابات مجلس هشتم در پاسخ به صحت و سقم ادعای برخی فعالان صحنه رقابت‌های انتخابات مجلس نهم که از "سیدحسین هاشمی" به عنوان "سرلیست اصلاح‌طلبان در تهران" نام می‌برند نیز گفت: به طور کلی در هیچ لیستی سرلیست نمی‌شوم

وی افزود: همیشه به طور مستقل کاندیدای انتخابات مجلس شده‌ام. از هر گروهی که بخواهد نامم را در لیست انتخاباتی‌اش قرار دهد استقبال می‌کنم اما به هیچ لیستی تعهد نمی‌دهم. یعنی قرارگیری نامم در یک لیست به این معنی نیست که منشور دست‌اندرکاران صادرکننده لیست را قبول داشته‌ام.

بخش سیاست تبیان


منبع : مهر