تبیان، دستیار زندگی
در آستانه حماسه بزرگ انتخابات مجلس نهم، «شبیه سازی انتخابات» در سایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان اجرا شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شبیه سازی انتخابات در تبیان

انتخابات

در آستانه حماسه بزرگ انتخابات مجلس نهم، «شبیه سازی انتخابات» در سایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی، صفحه ویژه انتخابات موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در آستانه انتخابات مجلس نهم و با اعلام اسامی کاندیداهای نمایندگی مجلس، اقدام به شبیه سازی انتخابات و نظرسنجی از کاربران نمود.

در این اطلاعیه آمده است: «با هر چه نزدیک‌تر شدن اسفند ماه، تب انتخابات داغ‌تر می‌شود. این روزها گروه‌ها و احزاب در حال یارگیری، آرایش و تنظیم لیست‌های خود هستند.

اکنون بسان کنکورهای آزمایشی، انتخابات را شبیه‌سازی کرده‌ایم. از این رو نظرسنجی که هم اکنون فرا روی شماست، لیستی از نامزدهای تهران است كه شما می‌توانید به 30 نفر از آن‌ها رای دهید. ما بنا داریم این صندوق‌ها را برای شهرهای دیگر هم فراهم کنیم و این انتخابات تبیانی را برای آن‌ها نیز برگزار کنیم.

اکنون شما را دعوت می‌کنیم بدون در دست داشتن شناسنامه پای این صندوق رای آمده و نامزدهای اصلح را از دیدگاه خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که آینده کشور عزیزمان ایران به دستان شما رقم خواهد خورد.

لازم به ذکر است نتیجه این انتخابات به صورت لحظه به لحظه بر روی سایت نمایش داده خواهد شد تا کاربران عزیز از روند آن آگاه باشند.

با اینکه در این نظرسنجی همه کاربران، حتی دوستانی که عضو تبیان هم نیستند می‌توانند شرکت کنند، اما شما دوست خوبم، اگر عضو باشگاه کاربران تبیان نیستید، می‌توانید از اینجا در چند لحظه، به راحتی به ما بپیوندید. باشگاه کاربران تبیان صمیمانه شما را به آغوش خود می‌خواند.»

تنظیم: هومن بهلولی