تبیان، دستیار زندگی
منتقدان دولت که قرار است با فهرست صدای ملت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کنند، شماره حسابی برای واریز کمکهای مردمی اعلام و تاکید کردند، بعد از فعالیت های انتخاباتی باقی مانده کمک ها، صرف امور خیریه از جمله آزادی زندانیان دیه خواهد شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کمکهای مردمی به این حساب بریزید


منتقدان دولت که قرار است با فهرست "صدای ملت" در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کنند، شماره حسابی برای واریز کمکهای مردمی اعلام و تاکید کردند، بعد از فعالیت های انتخاباتی باقی مانده کمک ها، صرف امور خیریه از جمله آزادی زندانیان دیه خواهد شد.
منتقدان دولت طی اطلاعیه ای شماره حساب فهرست انتخاباتی " صدای ملت " برای دریافت کمکهای مردمی را اعلام کردند.

انتخابات

منتقدان دولت که با فهرست صدای ملت به صحنه انتخابات وارد می شوند، با انتشار اطلاعیه ای ضمن استقبال از حمایت ها و کمکهای معنوی  مردم ، شماره حسابی را برای تامین هزینه های تبلیغاتی اعلام کرده و از مردم متدین و انقلابی خواسته است با مراجعه به شعب بانک ملی ایران به شماره حساب 0108395300004 این بانک کمک های نقدی خود را واریز کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: در صورت جمع آوری کمک های مردمی بیش از نیاز، باقی مانده آن صرف امور خیریه از جمله آزادی زندانیان دیه خواهد شد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: منتقدان دولت با ارائه فهرست "صدای ملت" تلاش دارند تا با معرفی نامزد‎های شایسته و توانمند به مردم، مقدمات تشکیل مجلسی قوی با حضور نیروهای شایسته و کارآمد که اراده ای در پاسداشت قانون داشته باشند فراهم آورد.

از مردم متدین و انقلابی خواسته است با مراجعه به شعب بانک ملی ایران به شماره حساب 0108395300004 این بانک کمک های نقدی خود را واریز کنند

سخنگوی منتقدان دولت در گفتگو با خبرنگار مهر از ارائه فهرست "صدای ملت" برای حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چند روز آینده خبر داد.

بخش سیاست تبیان

منبع:مهر