تبیان، دستیار زندگی
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم با هوشیاری بار دیگر نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکست فراخوان 25بهمن ضدانقلاب


 جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم با هوشیاری بار دیگر نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردند

25بهمن-فتنه

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم با هوشیاری بار دیگر نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان اظهار داشت: مردم در سرتاسر میهن اسلامی امروز نیز مانند هر روز مشغول انجام امور روزمره خود بودند و هیچگونه گزارش سوء ای از هیچ نقطه کشور واصل نشده است.

وی با اشاره به تلاش های گسترده مخالفان و معاندین خارجی و داخلی خصوصا در فضای مجازی برای کشاندن مردم به خیابان ها تصریح کرد:خوشبختانه مردم فهیم ایران روز 22 بهمن با حضور بی سابقه خود در سالگرد پیروزی انقلاب پاسخ کوبنده‌ای به استکبار جهانی و ایادی آن دادند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود:مردم امروز نیز با بی تفاوتی به القائات و تهیج رسانه های وابسته‏، بار دیگر با مشارکت و همکاری با نیروهای انتظامی و اقدامات پیشگیرانه امنیتی برنامه ریزی های دشمنان را نقش برآب کردند تا انقلاب آنان همچنان با قوت به سمت اهداف اصیل خود طی طریق کند.

اعتراف بی بی سی

شبکه تلویزیونی دولت انگلیس که در چند روز گذشته تلاش زیادی برای تهییج ضد انقلاب به خرج داده بود پس از نیافتادن هیچ اتفاقی در تهران این گونه نوشت: با این حال گفته می شود که شمار معترضان در تجمع های امروز از شمار معترضان در تجمع های روز 25 بهمن سال گذشته کمتر بوده است  و نمی توان به آن نام تظاهرات داد.

سردار احمدرضا رادان اظهار داشت: مردم در سرتاسر میهن اسلامی امروز نیز مانند هر روز مشغول انجام امور روزمره خود بودند و هیچگونه گزارش سوء ای از هیچ نقطه کشور واصل نشده است

لازم به ذکر است که دادستان کل کشور یک روز پیشتر در مورد گفته بود که مردم برای خرید سال نو بیرون می‌روند. غلامحسین محسنی‌اژه‌ای همزمان تأکید کرده بود: «پر واضح است هر فرد و گروهی علیه امنیت و آسایش مردم اقدامی داشته باشد، قانون جلوی آن را می‌گیرد. این حرکات برای مردم اثری ندارد و فریب این حرف‌ها را نمی‌خورند.»

فرآوری: یوسف قاضی زاده

بخش سیاست تبیان


منابع: مهر، بی بی سی