تبیان، دستیار زندگی
سخنگوی جبهه ایستادگی از قطعی شدن 15 نفر از اعضای لیست این جبهه خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لزوم امضای میثاق‌نامه محسن رضایی


سخنگوی جبهه ایستادگی از قطعی شدن 15 نفر از اعضای لیست این جبهه خبر داد.

حسن بیادی

حسن بیادی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: در جلسه‌ کمیته بررسی نمایندگان اصلح برای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جبهه ایستادگی لیست اسامی نامزدهای احزاب گوناگون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیادی تصریح کرد:‌ با دعوت از این افراد به کمیته بررسی نمایندگان اصلح برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در جبهه ایستادگی، تصمیم‌گیری نهایی را شورای عالی جبهه ایستادگی اعلام خواهد کرد.

وی با اشاره به این‌که در جلسه مذکور لیست شهرستان‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: در جلسات بعدی لیست استان‌ها هم نهایی خواهد شد.

سخنگوی جبهه ایستادگی با اشاره به این‌که 25 بهمن ماه لیست نهایی جبهه ایستادگی اعلام خواهد شد، افزود: در مورد برخی چهره‌ها منتظر اعلام نظر شورای نگهبان هستیم البته این موضوع بیشتر در مورد شهرستان‌ها صدق می‌کند.

سخنگوی جبهه ایستادگی با اشاره به این‌که 25 بهمن ماه لیست نهایی جبهه ایستادگی اعلام خواهد شد، افزود: در مورد برخی چهره‌ها منتظر اعلام نظر شورای نگهبان هستیم البته این موضوع بیشتر در مورد شهرستان‌ها صدق می‌کند

در همین حال مسوول کمیته شهرستان‌های جبهه ایستادگی خراسان رضوی گفت: هنوز هم افرادی را برای پذیرش در لیست جبهه ایستادگی می‌پذیریم.

جبهه ایستادگی

محمد رضوانی شرایط پذیرش افراد در لیست جبهه ایستادگی را چنین برشمرد: پیروی از مقام معظم رهبری، عدم پیروی از فتنه، در شهرستان صاحب رای بوده و مرامنامه جبهه ایستادگی را قبول داشته باشند و میثاق‌نامه محسن رضایی را نیز امضا کنند و همچنین اسم این افراد در لیست جبهه پایداری نباشد.

رضوانی ادامه داد: ما تمایل داریم که با جبهه متعدد لیست واحدی را بدهیم ضمن آنکه دیدگاه‌هایمان نیز یکی است ولی در صورتی که آنها علاقمند به شرایط گفته شده ما نباشند طبیعتا لیست ما نیز مستقل خواهد بود.

وی در خصوص حمایت‌های مالی از این جبهه چنین ادعا کرد: همواره تعدادی از احزاب هستند که از سرمایه‌های خودشان استفاده می‌کنند و افرادی نیز از دوستان و دوستداران محسن رضایی هستند که حمایت‌هایی از این جبهه صورت می‌دهند تا تبلیغات با کمترین هزینه انجام شود.

بخش سیاست تبیان

منبع : خبرآنلاین