تبیان، دستیار زندگی
دبیر سیاسی جبهه ایستادگی از قطعی شدن حضور مطهری در لیست جبهه ایستادگی و بررسی کاتوزیان و عباسپور در قرار گرفتن در این لیست خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور مطهری در لیست جبهه ایستادگی


دبیر سیاسی جبهه ایستادگی از قطعی شدن حضور مطهری در لیست جبهه ایستادگی و بررسی کاتوزیان و عباسپور در قرار گرفتن در این لیست خبر داد.


حسین کنعانی مقدم

حسین کنعانی مقدم  در گفت و گو با  پانا، در تحلیل خود از لیست جبهه متحد اصولگرایی گفت: توقع از جبهه متحد این بود که طیف وسیعتری از افراد اصولگرا که با مشی انقلابی به مسایل کشور می نگرند را در لیست قرار دهد، البته ما سعی می کنیم که این بحث را با جبهه متحد داشته باشیم که جای اصولگرایان منتقد در لیست آنها خالی است.

کنعانی مقدم ادامه داد: هر چند شرایط ظاهرا به سمتی پیش می رود که فرصت کمی تا انتخابات داریم و لیست های متعددی در کشور به وجود آمده است، که این هم فرصت و هم تهدید است.فرصت از آن جهت که صحنه انتخابات را رقابتی تر می کند و تهدید از آن جهت که ریزش آرای اصولگرایان ممکن است به نفع رقیب آنها که اصلاح طلبان هستند و با یک لیست والبته با عناوین مختلف می آیند ،تمام شود.

کنعانی مقدم در پاسخ به این سئوال که 28 نفر از لیست جبهه متحد قطعی شده است آیا برای دو نفر باقیمانده رایزنی می کنید، گفت: هنوز این لیست قطعی نیست، چرا که نظر گروه های سیاسی در این ارتباط مطرح نشده و یا حداقل جبهه ایستادگی اظهارنظری با جبهه متحد در این خصوص  نکرده است

وی با بیان اینکه این انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: ما این انتخابات را در شرایطی برگزار می کنیم که انتخابات مصر و تونس را در منطقه پشت سر گذاشته ایم و قضاوتی در مورد نحوه انتخابات ما در سطح بین المللی و منطقه ای شکل خواهد گرفت.

حسین کنعانی مقدم

کنعانی مقدم در پاسخ به این سئوال که 28 نفر از لیست جبهه متحد قطعی شده است آیا برای دو نفر باقیمانده رایزنی می کنید، گفت: هنوز این لیست قطعی نیست، چرا که نظر گروه های سیاسی در این ارتباط مطرح نشده و یا حداقل جبهه ایستادگی اظهارنظری با جبهه متحد در این خصوص  نکرده است.

دبیرسیاسی جبهه ایستادگی در پاسخ به این سئوال که آیا مطهری، کاتوزیان و عباسپور هم جز افراد مورد بررسی شما خواهند بود، گفت: آقای مطهری که جزء 5 نفر قطعی لیست ما هستند و آقایان کاتوزیان و عباسپور هم  در لیست ما مطرح شدند و در کمیته بررسی صلاحیت کاندیداهای جبهه ایستادگی در مورد آنها تصمیم گیری خواهد شد.

بخش سیاست تبیان


منبع : انتخاب