تبیان، دستیار زندگی
سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: به هیچ وجه دوست ندارم حرمت‏ها در کشتی شکسته شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمدی:از آمریکا و کانادا پیشنهاد دارم


سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: به هیچ وجه دوست ندارم حرمت‏ها در کشتی شکسته شود.

غلامرضا محمدی

غلامرضا محمدی که برای حضور در دیدار فوتسال بین تیم‏های هنرمندان و منتخب لرستان، در خرم‏آباد حضور داشت در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان افزود: اگر بعد از استعفایم از تیم ملی تا حالا سکوت کرده‏ام، برای این بوده که جو کشتی به هم نخورد؛ چون معتقدم هر چه شرایط و جو آرام‏تر باشد به نفع کشتی است.

وی با بیان اینکه سه سال با تیم ملی زندگی کرده‏ام، ادامه داد: اگر جسمم در اردو نیست اما روحم کنار تیم بوده و جانم وابسته به این تیم است. چه در تیم ملی باشم و چه نباشم آرزوی دارم کشتی در المپیک موفق شود.

محمدی با تاکید بر وجود آرامش در کشتی، عنوان کرد: باید سعی کنیم آرامش به کشتی برگردد و همه باید برای این مهم تلاش کنند.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به اتفاقات رخ داده در یک ماه گذشته کشتی و استعفایش، اضافه کرد: آقای خادم از بزرگان کشتی کشور و دنیا هستند اما ما تیم را در شرایطی تحویل گرفتیم که یازدهم المپیک و هفتم جهان بود که در بهترین شرایط آن را تحویل دادیم و فکر می‏کنم بهتر است یك تیم بعد از المپیک دستخوش تغییر و تحول شود، تا این كه چند ماه قبل از المپیک این شرایط ایجاد شود.

محمدی با بیان اینکه به خواسته مردم و مسوولان جواب مثبت می‏دهم، از سه پیشنهاد کشورهای خارجی خبر داد و تصریح کرد: پیشنهاد رسمی از کانادا دارم و فدراسیون این کشور تمام شرایط را برای من مهیا کرده که هر چه سریعتر این کار را انجام دهم. آمریکا و آذربایجان هم پیشنهادهایی داده‏اند که هنوز تصمیم قطعی را نگرفته‏ام، اما مطمئن باشید در المپیک هستم

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه صحبت‏هایی برای بازگشتش به تیم ملی شده، جواب داد: صحبت‏های جدی برای برگشتم شده اما هنوز مشخص نیست با چه سمتی،. تا سه چهار روز آینده که به تهران بروم این موضوع مشخص می‎شود. هر جایی که احساس کنم می‏توانم به کشتی مملکتم خدمت کنم حتی اگر از خودم بگذرم این کار را انجام می‏دهم.

غلامرضا محمدی

محمدی با بیان اینکه به خواسته مردم و مسوولان جواب مثبت می‏دهم، از سه پیشنهاد کشورهای خارجی خبر داد و تصریح کرد: پیشنهاد رسمی از کانادا دارم و فدراسیون این کشور تمام شرایط را برای من مهیا کرده که هر چه سریعتر این کار را انجام دهم. آمریکا و آذربایجان هم پیشنهادهایی داده‏اند که هنوز تصمیم قطعی را نگرفته‏ام، اما مطمئن باشید در المپیک هستم.

دارنده دو مدال نقره جهان تاکید کرد: با تمام وجود دوست دارم در خدمت کشتی مملکتم باشم و امیدوارم در شرایطی مسالمت آمیز به توافق برسیم و سوء تفاهمات برطرف شود.

وی در خصوص فینال لیگ برتر کشتی اظهار کرد: فینال، یکی از بدترین بدشانسی‎های دوران کشتی من بود و باید اسم آن فینال را، شانس کلینچ نامید؛ چون همه کلینچ‏ها به نفع تیم حریف بود.

محمدی به شدت شایعه کم کاری در دیدار فینال را رد کرد و افزود: بعد از تغییر و تحول در تیم ملی کشتی آزاد شرایطی به وجود آمد که روی روحیه تیم تاثیر داشت و شکست و پیروزی جزو ورزش است.

بخش ورزشی تبیان


منبع :ایسنا