تبیان، دستیار زندگی
اکنون شما را دعوت می‌کنیم بدون در دست داشتن شناسنامه پای این صندوق رای آمده و نامزدهای اصلح را از دیدگاه خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که آینده کشور عزیزمان ایران به دستان شما رقم خواهد خود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حوزه انتخابیه مراكز استان‌ها


شما می‌توانید با کلیک کردن بر روی هر استان در انتخابات آن شرکت کرده و نتایج آن را لحظه به لحظه رصد کنید.


با هر چه نزدیک‌تر شدن اسفند ماه، تب انتخابات داغ‌تر می‌شود. این روزها گروه‌ها و احزاب در حال یارگیری، آرایش و تنظیم لیست‌های خود هستند.

اکنون بسان کنکورهای آزمایشی، انتخابات را شبیه‌سازی کرده‌ایم. از این رو نظرسنجی‌هایی که هم اکنون فرا روی شماست، لیستی از نامزدهای حوزه‌های انتخابیه مراكز استان‌هاست كه شما می‌توانید بسته به آن حوزه انتخابیه،به تعدادی از آن نامزدها رای دهید.

در حال حاضر این صندوق‌ها را برای حوزه‌های انتخابیه مراكز استان‌ها آماده كرده‌ایم تا بتوانیم انتخابات تبیانی را برای آن‌ها نیز برگزار کنیم.

اکنون شما را دعوت می‌کنیم بدون در دست داشتن شناسنامه پای این صندوق‌های رای آمده و نامزدهای اصلح را از دیدگاه خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که آینده کشور عزیزمان ایران به دستان شما رقم خواهد خورد.

لازم به ذکر است نتیجه انتخابات هر شهر در قسمت چپ همان صفحه به صورت لحظه به لحظه نمایش داده می‌شود تا کاربران عزیز از روند آن آگاه باشند.

در این نظرسنجی تنها کاربرانی که عضو تبیان هستند، می‌توانند شرکت کنند. بنابراین شما دوست خوبم، اگر عضو باشگاه کاربران تبیان نیستید، می‌توانید از اینجا در چند لحظه، به راحتی به ما بپیوندید. باشگاه کاربران تبیان صمیمانه شما را به آغوش خود می‌خواند.

عضویت در باشگاه كاربران

باشگاه كاربران تبیان