تبیان، دستیار زندگی
لمپیک: برنامه های متعددی برای رفع مشکلات معیشتی و بیمه ای ورزشکاران انجام می شود کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک به طور مستقیم با ورزشکاران در ارتباط بوده و مسائل و مشکلات مختلف آنان را به مسئولین کمیته ملی المپیک انتقال ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هادی ساعی، رئیس کمیسیون  ورزشکاران کمیته ملی المپیک: برنامه های متعددی برای رفع مشکلات معیشتی و بیمه ای ورزشکاران انجام می شود

کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک به طور مستقیم با ورزشکاران در ارتباط بوده و مسائل و مشکلات مختلف آنان را به مسئولین کمیته ملی المپیک انتقال می دهد.

هادی ساعی، در گفت و گویی افزود: این کمیسیون سال گذشته نیز فعال بوده و تلاش هایی را در جهت حل مشکل بیمه ورزشکاران انجام داده است . علاوه بر این در نظر داریم در نشستهای کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک، به ریاست «سرگئی بوبکا» قهرمان نامی جهان در رشته پرش با نیزه حضور یافته و بحث و تبادل نظرهای لازم را انجام دهیم.

رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ادامه داد: در دوره قبلی، اعضای این کمیسیون به شکلی مشترک کار می کردند ، ولی با هدف سازماندهی بیشتر فعالیت ها، در سال جاری مسئولیت این کمیته به من واگذار شد که در ادامه کار از تمامی ورزشکاران شاخص دعوت به همکاری خواهم کرد. ضمن اینکه، در حال حاضر مازیار فرید خمامی، مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان و قهرمان سابق کاراته کشور، حامد میرزاخانی، قهرمان شنا و ... در عضویت این کمیته بوده و از بهنام محمودی کاپیتان تیم ملی والیبال نیز دعوت به همکاری کرده ایم.

قهرمان تکواندو جهان تصریح کرد: حل مشکل بیمه ورزشکاران نیاز به انجام تحقیقات بیشتری دارد تا در آینده با مشکلات احتمالی در شکل اجرایی کار مواجه نشویم، علاوه بر این بحث «سرباز قهرمان» و رفع دغدغه های ملی پوشانی که باید خدمت سربازی خود را طی کنند در دستور کار این کمیسیون قرار دارد که با مساعدت های مهندس هاشمی طبا، رئیس کمیته ملی المپیک و سایر مسئولین به اهداف مورد نظر خود دست خواهیم یافت.

ساعی ضمن اشاره به افزایش حقوق دریافتی ورزشکاران حاضر در اردوهایی که به منظور شرکت در مسابقات المپیک برگزارمی شود،خاطرنشان کرد : این امر در سال گذشته و با پیگیری های این کمیسیون تحقق یافت و در ادامه کار نیز طرح استفاده از اسپانسرهای مختلف برای حل هر چه بهتر مسائل معیشتی قهرمانان را مورد نظر قرار داده ایم.

دارنده مدال طلای مسابقات تکواندوی بازیهای آسیایی بوسان در پایان، لطف مسئولین ، شناخته شده بودن در عرصه بین المللی و در اختیار داشتن فرصت بیشتر در پیگیری موضوعات را از عوامل اصلی انتخاب خود به عنوان مسئول کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک دانست و اظهار داشت: باید در نشست های مختلف کمیته بین المللی المپیک حضور داشته و از نظرات و پیشنهادات آنان در داخل استفاده کنیم. ضمن اینکه جلسات خود را نیز هر دو هفته یک بار تشکیل خواهیم داد.