تبیان، دستیار زندگی
وی در پاسخ به سوالی درباره افکار سنجی برای دستیابی به میزان اقبال مردم به جبهه متحد اصولگرایان، تاکید کرد: در نظر سنجی هایی که به شکل های مختلف صورت گرفته است، گرایش قوی تری نسبت به جبهه متحد اصولگرایان در مقایسه با سایر گروه ها وجود دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برتری جبهه متحد در نظرسنجی ها


وی در پاسخ به سوالی درباره افکار سنجی برای دستیابی به میزان اقبال مردم به جبهه متحد اصولگرایان، تاکید کرد: در نظر سنجی هایی که به شکل های مختلف صورت گرفته است، گرایش قوی تری نسبت به جبهه متحد اصولگرایان در مقایسه با سایر گروه ها وجود دارد.

جبهه متحد اصولگرایان

علی اصغر خانی عضو شورای ستاد انتخاباتی تهران جبهه متحد اصولگرایان شرایط فعلی کشور را شرایطی خاص توصیف کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تهران نکات ظریف و دقیقی را درباره انتخابات مطرح فرمودند که مواظب باشید سرتان کلاه نرود این موضوع پیام محکمی برای علاقه مندان به نظام و کشور بود.

به گفته خانی با توجه به تهدیدات خارجی علیه نظام جمهوری اسلامی، لازم است مردم در انتخابات مجلس حضور گسترده ای داشته باشند، هر چند این تهدیدات در طول 32 سال گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران وجود داشته است و دشمنان از این مسیر به هیچ چیزی دست نیافته اند.

وی تاکید کرد: به دلایل مختلف داخلی و منطقه ای، هر چقدر که نمایندگان مجلس با رای بالاتری وارد بهارستان شوند، می توانند گام های بزرگی در بحث های داخلی و خارجی بردارند.

عضو شورای ستاد انتخاباتی تهران جبهه متحد اصولگرایان با تاکید بر محوریت جذب حداکثری در جبهه متحد اصولگرایان، خاطر نشان ساخت: در این شرایط آیت الله مهدوی کنی به عنوان محور اصلی اتحاد اصولگرایان وارد صحنه شده اند تا اجماع وسیع تری از اصولگرایان شکل بگیرد.

خانی ادامه داد: آیت الله مهدوی کنی در اکثر جلسات حضور دارند و به دنبال آن هستند تا بتوانند اجماع و وحدت مناسبی در میان اصولگرایان ایجاد کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره افکار سنجی برای دستیابی به میزان اقبال مردم به جبهه متحد اصولگرایان، تاکید کرد: در نظر سنجی هایی که به شکل های مختلف صورت گرفته است، گرایش قوی تری نسبت به جبهه متحد اصولگرایان در مقایسه با سایر گروه ها وجود دارد.

عضو شورای ستاد انتخاباتی تهران جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: گفتمان اصلی جبهه متحد، گفتمان نیروهای مؤمن با نیروهای مخالف، نظام سلطه با انقلاب اسلامی است.

وی همچنین عنوان داشت: در این دوره از انتخابات دشمنان از ایجاد اختلاف درونی در بین اصولگرایان به عنوان بزرگ ‌ترین سرمایه خود برای ضربه وارد کردن به نظام استفاده می‌کند و هدف اصلی از تشکیل جبهه متحد اصولگرایی در واقع خنثی کردن برنامه‌ها و طراحی‌های اضلاع مثلث یاد شده برای نظام است.

خانی ادامه داد: آیت الله مهدوی کنی در اکثر جلسات حضور دارند و به دنبال آن هستند تا بتوانند اجماع و وحدت مناسبی در میان اصولگرایان ایجاد کنند

عضو شورای ستاد انتخاباتی تهران جبهه متحد اصولگرایان در ادامه به تشریح فعالیت های این ستاد پرداخت و تصریح کرد: اضلاعی که در کلان جبهه متحد اصولگرایان وجود دارد، از جمله جمعیت رهپویان و ایثارگران، جبهه پیروان خط امام و رهبری و اشخاص حاضر در جبهه متحد، در تهران نیز ستاد انتخاباتی جبهه متخد را تشکیل داده اند که نمایندگان اضلاع حاضر حضور دارند و کار را به صورت جدی دنبال می کنند.

خانی خاطر نشان ساخت: هم اکنون پیشرفت های خوبی در این زمینه داشته ایم و برنامه های پیش از انتخابات به صورت کلان طراحی شده است؛ در این زمینه عمده تبلیغات جبهه متحد اصولگرایان بر روی حضور گسترده مردم استوار است.

وی تاکیدکرد: بر اساس این شاکله و در زمانی که تبلیغات میدانی کاندیداها به صورت رسمی آغاز شود، با روش های عملیاتی جدیدی وارد فاز میدانی تبلیغات کاندیداها خواهیم شد.

علی اصغر خانی

عضو شورای ستاد انتخاباتی تهران جبهه متحد اصولگرایان یادآور شد: تا پیش از آن الگوی ما در تبلیغات انتخاباتی بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات سالم و انتخاب فرد اصلح برای راهیابی به مجلس خواهد بود.

خانی با تاکید بر اینکه « نیت جبهه متحد اصولگرایان ارایه یک لیست از اصولگرایان بود»، عنوان داشت: جبهه متحد از اول همین نگاه را داشت و تا لحظه نود نیز شخصیت بزرگواری همچون آیت الله مهدوی کنی نیز بر همین نگاه بود که وحدت شکل بگیرد؛ شاید مقداری در برخی مقاطع که نتوانستیم با سرعت عمل کنیم این بود که جبهه متحد اصولگرایان منتظر بود تا همه گروه ها به این ساز و کار بپیوندند.

عضو شورای ستاد انتخاباتی تهران جبهه متحد اصولگرایان همچنین با بیان اینکه «جبهه متحد اصولگرایان هیچ گاه نگاه انحصاری نداشته است»، عنوان داشت: از طرف جبهه متحد اصولگرایان هر گونه آمادگی وجود داشت، زمانی ایست کردیم تا گروه ها بپیوندند و حتی دعوتنامه فرستاندند و برای آن ها جا مشخص کردند؛ در مقاطعی بحث های مختلفی صورت گرفت و بر اساس نگاه حداکثری، جبهه متحد اصولگرایان صبر کردند تا همه گروه ها به این ساز و کار بپیوندند.

وی خاطر نشان ساخت: شاید جبهه متحد اصولگرایان برای پیوستن تمامی گروه ها بیش از حد هم صبر کردند، البته انتظار جبهه متحد به این دلیلی نبود که گروه های جا مانده از قطار وحدت وزن بالایی داشته باشند و در انتخابات تعیین کننده باشند.

عضو شورای ستاد انتخاباتی تهران جبهه متحد اصولگرایان همچنین افزود: در چنین شرایطی قطار اصولگرایان حرکت کرد و به عقب نیز بر نمی گردد، چرا که با تاخیر راه افتاد.

خانی خاطر نشان ساخت: شاید منطقی ترین واصولی ترین مجموعه ای که در انتخابات فعالیت می کند جبهه متحد اصولگرایان است و انتظار داریم اگر لیستی هم می دهند، بداخلاقی نکنند.

وی یادآور شد: هر مقداری که انتخابات مجلس سالم تر برگزار شود، استقبال مردم نیز بیشتر است.

عضو شورای ستاد انتخاباتی تهران جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: بر اساس فرمایشات رهبری، جبهه متحد همه را به رقابتی، اخلاقی، سالم و ایجابی و فارغ از هرگونه تهمت و دروغ دعوت می كند.

وی همچنین عنوان داشت: برخی رقابت را صرفا در درون نیروهای انقلاب تعریف می كنند و رای آوری خود را در نفی دیگران می دانند در حالی كه آنچه مورد اقبال مردم می شود حركت ایجابی و اثباتی است.

خانی در پایان ابراز کرد: در انتخابات نباید هیچ گونه بد اخلاقی صورت بگیرد و اگر مقدار وقتی که برای تخریب صرف می شود را برای ارایه برنامه ها با روش اثباتی، عقلی، درست و منطقی صرف کنیم و بخواهیم خودمان را اثبات کنیم، نتایج بهترین حاصل خواهد شد.

بخش سیاست تبیان

منبع : جبهه متحد اصولگرایان