تبیان، دستیار زندگی
فراخوان اعزام مبلغ بلند مدت به مدارس سراسر کشور از سوی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه اعلام شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان اعزام مبلغ بلندمدت به مدارس سراسر کشور

اعزام مبلغ

فراخوان اعزام مبلغ بلند مدت به مدارس سراسر کشور از سوی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، اداره کل همکاری‏های تبلیغی، معاونت تبلیغ و آموزش‏های کاربردی حوزه‏های علمیه با صدور فراخوانی، از طلاب و مبلغان توانمند در عرصه تبلیغ دانش‌آموزی برای اعزام بلندمدت به مدارس سراسر کشور دعوت کرد.

در اطلاعیه‌ این فراخوان آمده است: معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه به منظور ترویج معارف اسلامی و پاسخگویی به نیازهای دینی دانش‏آموزان با هماهنگی آموزش و پرورش، تعدادی از طلاب و روحانیون توانمند، مجرب و متعهد را به مدارس استعدادهای درخـشان، نمونه دولتی، شـاهد و شـبانه‏روزی اعـزام می‌کند.

بر اساس این اطلاعیه اتمام سطح 2، قبولی در مصاحبه و ارزیابی، برخورداری از توان جسمی شرایط اولیه‌ی ثبت‌نام در این فراخوان می‌باشد.

علاقمندان تا سوم اسفندماه سال جاری فرصت دارند تا برای ثبت‌نام به معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه به آدرس: قم، 45 متری شهید صدوقی، 20متری فجر، خ دانش، معاونت تبلیغ و آموزش‏های کاربردی حوزه‏های علمیه، طبقه 2 ، ضلع2 ، اداره کل همکاری‏های تبلیغی، اتاق 324 مراجعه نمایند و یا با شماره‌ی شماره تماس: 2904906 – 0251 تماس حاصل نمایند.

همچنین طلاب و مبلغان علاقمند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی این معاونت به آدرس www.mobaleghan.com مراجعه کنند


تهیه و تنظیم گروه حوزه علمیه