تبیان، دستیار زندگی
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به موج تخریب های صورت گرفته علیه وی در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رد اظهارات نسبت داده شده به وی درباره امام راحل (ره) گفت: آنچه به نقل از من در جمع هادیان سپاه و انصار گفته شده، از انجا که در این جمع
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حداد عادل تکذیب کرد


رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به موج تخریب های صورت گرفته علیه وی در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رد اظهارات نسبت داده شده به وی درباره امام راحل (ره) گفت: آنچه به نقل از من در جمع هادیان سپاه و انصار گفته شده، از انجا که در این جمع حاضر نبوده و سخنرانی نداشته ام تکذیب می کنم.
حدادعادل

غلامعلی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و رئیس مجلس در دوره هفتم روز سه شنبه در نطق میان دستور خود طی سخنانی به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: خدا را شکر می کنیم که با این انقلاب بر ما نعمت بخشید

وی تصریح کرد: بزرگترین نعمت این انقلاب دینی شدن و اسلامی شدن حکومت کشور و در یک کلمه نعمت ولایت فقیه است.

حداد عادل افزود: به کسانی که به پیروی از غربیان و بر اساس سکولاریزم دم از جدایی دین و سیاست می زنند باید گفت اگر مردم کشوری که 99 درصد جمعیت آن مسلمان هستند بخواهند زندگی فردی و اجتماعی آنها دینی باشد و جامعه شان بر پایه دین اداره شود و حکومتشان دینی باشد و قوانین مصوب مجلس آنها با دین مغایرت نداشته باشد، آیا چنین تقاضایی غیر معقول، غیر منطقی و خلاف دموکراسی و مردم سالاری است؟

نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد: نسخه ای که غرب بر اساس سکولاریزم برای اسلام در کشورهای اسلامی تجویز می کند همان نسخه ای است که برای مسیحیت در اروپا تجویز کرده اند. در اروپا دین در کلیسا زندانی است و پاپ در حلقه واتیکان محبوس است زندگی در جامعه دینی و اداره کشور با حکومت دینی خواست عمومی مردم ایران بوده و وقتی امام راحل هدف از انقلاب را بر پایه جمهوری اسلامی اعلام کرد توده های مردم از او پشتیبانی و پیروی کردند و ولایت او را که پرچم اسلام در دست داشت پذیرفتند و جان و مال خود را برای پیروزی انقلاب اسلامی فدا کردند و آن نهضت عظیم و الهی مردمی را در 22 بهمن ماه 57 به پیروزی رساندند و پس از آن نیز در جنگ تحمیلی هشت ساله که توطئه ای جهانی با هدف نابودی انقلاب اسلامی بود با همه توان جسم و جان خود را سپر کردند و از جان گذشتند اما از جمهوری اسلامی نگذشتند.

حداد عادل با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه 14 بهمن گفت: نه فقط میلیون ها نفر از مردم تهران با حضور در آن نماز پرشکوه چشم به دهان ایشان دوخته و گوش به سخن ایشان سپرده بودند، بلکه این عموم ملت ایران بودند که اگر نه با تن و جسم خویش که با دل و جان خویش گویی در آن نماز جمعه حضور داشتند و در حقیقت مسلمانان بیداردل و به پا خواسته از سراسر جهان اسلام که خواهان عزت و شرف و استقلال هستند دل به آن سخنان سپرده بودند

رئیس مجلس در دوره هفتم تصریح کرد: خدا را شکر می کنیم که با انقلاب اسلامی به ما نعمت استقلال ارزانی داشت و دست پلید بیگانه را از کشورها کوتاه کرد. خدا را شکر می کنیم که با انقلاب اسلامی به ما آزادی عطا کرد و در ما اعتماد به نفس و احساس توانایی و خودباوری و تاثیرگذاری در اداره کشور و قدرت پیشرفت و نوآوری در عرصه های سیاست و علم و فناوری ایجاد کرد.

وی ادامه داد: خدا را شکر می کنیم که چراغ بیداری اسلامی را به دست ملت ایران در جهان اسلام برافروخت.

حداد عادل با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه 14 بهمن گفت: نه فقط میلیون ها نفر از مردم تهران با حضور در آن نماز پرشکوه چشم به دهان ایشان دوخته و گوش به سخن ایشان سپرده بودند، بلکه این عموم ملت ایران بودند که اگر نه با تن و جسم خویش که با دل و جان خویش گویی در آن نماز جمعه حضور داشتند و در حقیقت مسلمانان بیداردل و به پا خواسته از سراسر جهان اسلام که خواهان عزت و شرف و استقلال هستند دل به آن سخنان سپرده بودند.

غلامعلی حدادعادل

وی گفت: زیرا رهبری انقلاب حرف دل آنان را صادقانه و شجاعانه بر زبان آوردند . آری امروز مسلمانان جهان فریاد آزادی و صلای بیداری را از جمهوری اسلامی ایران و از تهران و از زبان رهبر انقلاب اسلامی و از زبان ملت ایران می شنوند. در چنین وضعی عصبانیت قدرت های سلطه گر از ملت ایران و دشمنی آنها با انقلاب و رهبری انقلاب روز به روز بیشتر می شود.

وی گفت: هر دیکتاتوری که در جهان اسلام به دست مردم سقوط می کند و هر انتخاباتی که با پیروزی اسلامگرایان در کشورهای اسلامی به انجام می رسد، آتش خشم آمریکا و اسرائیل را شعله ور تر می کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: غربیها هم در داخل کشورهای خود با بحران های اقتصادی اجتماعی سخت مواجه شده اند و مزدوران خود را در جهان اسلام یکی پس از دیگری با بیداری اسلامی از دست دادند طبیعی است که از ملت ایران عصبانی باشند و به تهدیدها و تحریم های خود بیفزایند اما ملت بزرگ ایران قدر استقلال و آزادی جمهوری اسلامی را می شناسد و با بصیریتی که دارد به راه خود ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: این ملت با همین بصیرت و عزم و اراده در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن نیز شرکت خواهد کرد و 20 روز پس از آن در 12 اسفند در پای صندوق های رای انتخابات مجلس نهم نیز حضور خواهد داشت و به فضل الهی به ندای رهبر عزیز خود که خواستار حضور دشمن شکن مردم در انتخابات شده بودند پاسخ خواهد داد.

حداد در بخش پایانی نطق امروز خود با عذرخواهی از مجلس و ملت گفت: این روزها در آستانه انتخابات از سوی محافلی که منشا بیشتر آنها خارج از کشور است موج دروغ پردازی برنامه ریزی شده ای علیه اینجانب آغاز شده و اظهارات شگفت آوری در باب امام راحل و دیگران به این جانب نسبت باده شده که به کلی آنها را تکذیب می کنم از جمله آنچه به نقل از سخنرانی در جلسه هادیان سپاه و انصار گفته شده که اصلا در چنین مجلسی حضور نداشته ام و سخنرانی نکرده ام را تکذیب می کنم.

وی گفت: به حکم آیه "من شر الوسواس الخناث الذی یوسوس فی صدور الناس" از ظلم آنها به خدا یناه می برم.

بخش سیاست تبیان


منبع : مهر