تبیان، دستیار زندگی
نسخه سینمایی «اخراجی‌ها» درحالی در ایام نوروز از شبكه سه سیما به روی آنتن رفت كه نام آن در فهرست نوروزی سینمایی‌های سیما به چشم نمی‌خورد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تلویزیون، سریال "اخراجی‌ها" را خرید

امین حیایی

پس از پخش سینمایی «اخراجی‌ها» در ایام نوروز، نسخه سریال آن نیز از تلویزیون پخش می‌شود.

نسخه سینمایی «اخراجی‌ها» درحالی در ایام نوروز از شبكه سه سیما به روی آنتن رفت كه نام آن در فهرست نوروزی سینمایی‌های سیما به چشم نمی‌خورد.

این فیلم كه در‌ آخرین روزهای سال 86 توسط اداره كل تأمین برنامه سیما از مركز سینمای مستند و تجربی خریداری شد، توسط حبیب‌الله كاسه‌ساز تهیه شده و كارگردانی آن را مسعود ده‌نمكی برعهده داشته است.

مدیراداره كل تأمین برنامه‌ی سیما اعلام كرد: هم‌زمان با خرید سینمایی «اخراجی‌ها»، سریال اخراجی‌ها و پشت صحنه آن را نیز خریداری كرده و قرار است این سریال در قالب 4 قسمت و پشت صحنه در قالب 2 قسمت به روی آنتن برود.

در سینمایی «اخراجی‌ها» بازیگرانی چون اكبر عبدی، كامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، قاسم زارع، علیرضا اوسیوند، ارژنگ امیرفضلی و امین حیایی ایفای نقش كرده‌اند. این فیلم كه براساس فیلم‌نامه‌ای از مسعود ده‌نمكی ساخته شده است داستان چند جوان را به تصویر می‌كشد كه برای رسیدن به مقاصد خود مجبور به رفتن به جبهه می‌شوند.

هم‌چنین درحالی نسخه‌های سینمایی و سریال «اخراجی‌ها» از تلویزیون پخش شده و می‌شود كه قسمت دوم این فیلم با عنوان «اخراجی‌ها 2» قرار است خردادماه كلید بخورد.

به گزارش ایسنا، درحالی‌كه سینمایی "اخراجی‌ها" بدون اعلام قبلی در ایام نوروز از تلویزیون پخش شد كه در فیلم تقاطع و چپ دست به رغم اعلام قبلی به روی آنتن نرفتند.

بر این اساس، علی‌اصغر غلامرضایی، مدیركل اداره تأمین برنامه سیما در گفت‌وگویی با ایسنا، از پخش دو فیلم تقاطع و چپ دست طی ماه‌های آتی خبر داد و گفت: این دو فیلم در مرحله عقد قرارداد قرار دارند و پخش آن‌ها از سیما منتفی نشده است.