تبیان، دستیار زندگی
همزمان با دهه مبارک فجر و هفته وحدت،‌ کتابخانه الکترونیک و کافی نت نمایندگی فرهنگی تبلیغی شوسف راه اندازی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه اندازی کتابخانه دیجیتال و کافی نت تبیان در شوسف

افتتاحیه کتابخانه الکترونیک و کافی نت شوسف

همزمان با دهه مبارک فجر و هفته وحدت،‌ کتابخانه الکترونیک و کافی نت نمایندگی فرهنگی تبلیغی شوسف راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی، ‌مسئول نمایندگی فرهنگی تبلیغی شوسف گفت:‌ همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، کتابخانه دیجیتال و کافی نت تبیان در محل نمایندگی تبلیغات اسلامی شوسف افتتاح شد.

وی افزود: این مراسم با حضور گلرو معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی، امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولین و شورای اداری شهرستان برگزار شد.

در این مراسم معاون پشتیبانی استانداری ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند، ابراز امیدواری کرد: اجرای این طرح ها، گام مهمی در زمینه ارتقای سطح فرهنگی در این منطقه باشد.

حجت الاسلام ابوالقاسم لطفی، مسئول نمایندگی فرهنگی تبلیغی شوسف نیز در این مراسم گفت: این کتابخانه با اعتباری بالغ بر 50 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و تامین شده است.

وی اظهار داشت:‌ این کتابخانه و کافی نت می تواند جمعیتی بالغ بر 1500 دانش آموز و همچنین دانشجویان این شهر را تحت پوشش قرار دهد.

وی استفاده از این کتابخانه را بصورت رایگان عنوان کرد و افزود: این کتابخانه 2 هزار نشریه تخصصی معتبر دانشگاهی و بیش از 800 هزار عنوان مطلب را داراست و دارای سیستم جستجوی پیشرفته بر اساس عنوان، موضوع، نشریه، تاریخ، مولف و … می باشد و قابلیت کپی و ذخیره سازی بر روی فلش و لوح فشرده را نیز داراست.

لطفی همچنین کافی نت تبیان را حاوی مطالب مفید و ارزنده و کتابخانه عظیم اسلامی دانست که همه اقشار می توانند از آن استفاده نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی