تبیان، دستیار زندگی
با حضور دكتر حداد عادل و دكتر علی اكبر ولایتی از آرم انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان رونمایی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از آرم انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان رونمایی شد


با حضور دكتر حداد عادل و دكتر علی اكبر ولایتی از آرم انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان رونمایی شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، در این مراسم كه صبح امروز با حضور دكتر ولایتی سخنگوی جبهه متحد، دكتر حدادعادل عضو شورای مركزی جبهه متحد، ابراهیم انصاریان نماینده آیت الله مهدوی كنی و همچنین مجتبی توانگر مسوول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان برگزار شد، از آرم انتخاباتی جبهه در آستانه اعلام فهرست جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابی تهران رونمایی شد.

جبهه متحد اصولگرایان

مجتبی توانگر مسوول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان در مورد ویژگی های آرم انتخاباتی جبهه متحد گفت: خط به كار رفته در آرم جبهه متحد توسط استاد جمشید حكیمی خطاطی شده است كه از اساتید به نام و متعهد خطاطی كشورمان هستند.

وی افزود: دایره حرف نون (ن) در آرم جبهه متحد؛ اتحاد، همگرایی و انسجام را نشان می دهد. اسلیمی های به كار رفته نیز نشان دهنده اسلامی، ایرانی بودن و ریشه دار بودن این جبهه را ارایه می كند.

وی اضافه كرد: خط به كار رفته در آرم انتخاباتی جبهه متحد با انعطاف و خوانش از پایین به بالا نوعی معنویت و نگاه اسلامی ایجاد كرده و در نهایت سه رنگ سبز، سفید و قرمز هم نماد پرچم  پرافتخار جمهوری اسلامی است.

دكتر علی اكبر ولایتی سخنگوی جبهه متحد در ادامه به ویژگی دیگر آرم انتخاباتی جبهه متحد اشاره كرد و گفت: جهت نوشته ها که از سمت پایین به بالا است، علاوه بر معنوی بودن به نوعی نماد مردمی بودن این آرم نیز هست که عملا طبقات مختلف جامعه هستند که برای حکومت تصمیم می گیرند و با رای خود مسئولین خود را در درجات بالای سیاسی انتخاب می کنند.

وی افزود: این حرکت از پایین به بالای نوشته ها خودش عامه مردم را نشان می دهد که وقتی متحد می شوند می توانند به اهداف اجتماعی و سیاسی خود جامعه عمل بپوشانند و گامهای بزرگی در جهت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی بردارند.

دكتر غلامعلی حدادعادل عضو شورای مركزی جبهه متحد نیز در ادامه این مراسم با اشاره به استفاده از فرهنگ و زبان فارسی در این آرم گفت: زبان یكی از بارزترین نشانه های فرهنگی كشورها بوده و زبان نظام مند در زمان گرفتن جنبه هنری به خود، ‌تبدیل به ادبیات می شود.

دایره حرف نون (ن) در آرم جبهه متحد؛ اتحاد، همگرایی و انسجام را نشان می دهد. اسلیمی های به كار رفته نیز نشان دهنده اسلامی، ایرانی بودن و ریشه دار بودن این جبهه را ارایه می كند

وی افزود: ‌با زدن برشی فرهنگی به زبان، ارزش و جایگاه آن به عنوان عنصری اساسی از اركان اساسی فرهنگ دیده می شود.

حدادعادل زبان فارسی را ظرف فرهنگ ایران دانست و تصریح كرد: حفظ و نگهداری فرهنگ ایران در گروه تقویت، گسترش و پاسداشت زبان و ادبیات فارسی است.

وی خاطرنشان كرد: فرهنگ مهمترین ابزار انتقال فرهنگ ایران و مایه اقتدار فرهنگی ما است.

بخش سیاست تبیان


منبع : جبهه متحد اصولگرایان